Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff åå!! Ekkelt. Sett for meg det scenarioet selv. Det ble brått på med pigger på skoene for og si det sånn!! Håper smertene gir seg fort!!Sklei ute på isen i dag. Ikke så mye at jeg datt, men nok til at bekkenet gjør skikkelig vondt! Det brenner i skambeinet, og jeg kan nesten ikke løfte føttene. Bare skli bortover på gulvet, saakte. Flere som har prøvd det samme og blitt like fine igjen?![]()
oi, har faktisk ikke tenkt over at brodder kan være lurt nå ja! - Selv ikke etter at jeg knakk håndleddet forrige vinter.
Håper bekkenplagene blir bedre for deg etter fallet - og takk for påminnelsen! Nå skal broddene på!(snø og is ute, så kanskje vel på tide
)
Her var det 10 cm nysnø oppå, så brodder hadde nok ikke hjulpet. Men kommer til å ligge unna akkurat det værste føret framover. Går mye bedre i dag heldigvis![]()
Her var det 10 cm nysnø oppå, så brodder hadde nok ikke hjulpet. Men kommer til å ligge unna akkurat det værste føret framover. Går mye bedre i dag heldigvis![]()