Au! :-)

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Nå krafses det så veldig der nede at jeg måtte rope "au!"
Kan hender, hodet gjøre så vondt?
Eller betyr det at han har snudd seg igjen?

Skjedde meg i går kveld også, skvatt så jeg hoppa i sofaen :-O
Tror det er hodet som "borer" seg fast, var iallfall det jm forklarte meg at det kunne være..

Har hatt det i kveld jeg også.. et par timer nå som er helt jævlige! Kniper igjen så godt jeg kan her! Må da være hodet som trykker på noe nerver eller noe...

Skjedde meg i går kveld også, skvatt så jeg hoppa i sofaen :-O
Tror det er hodet som "borer" seg fast, var iallfall det jm forklarte meg at det kunne være..
Er ikke det litt tidlig for meg som tredjegangsfødende, i uke 34??? :-)

Har hatt det i kveld jeg også.. et par timer nå som er helt jævlige! Kniper igjen så godt jeg kan her! Må da være hodet som trykker på noe nerver eller noe...
Hi hi! Godt jeg ikke er alene!
Men, må jo spørre, hvorfor knipe?
Baby kommer jo ikke ut uten rier. Hi hi.
Blir det mindre vondt da? Eller kun psykisk fordi det føles som om baby kommer ut? :-)

Er ikke det litt tidlig for meg som tredjegangsfødende, i uke 34??? :-)
Min hadde lagt seg med hode ned i uke 32.. Ikke festet da, men jeg er ho førstegangs..
Men igjen så er jo alle graviditeter forskjellige, så selv om du venter nr 3 kan det jo være at bebis er i ferd med å feste seg? :-/

Hi hi! Godt jeg ikke er alene!
Men, må jo spørre, hvorfor knipe?
Baby kommer jo ikke ut uten rier. Hi hi.
Blir det mindre vondt da? Eller kun psykisk fordi det føles som om baby kommer ut? :-)
Hehe.. kun en talemåte ;-) vil ikke at han skal komme helt enda..! Er ikke klar :-P (og kjennes jo ut som har vil ut)

Min hadde lagt seg med hode ned i uke 32.. Ikke festet da, men jeg er ho førstegangs..
Men igjen så er jo alle graviditeter forskjellige, så selv om du venter nr 3 kan det jo være at bebis er i ferd med å feste seg? :-/
Min har ligget med hodet ned en god stund nå, iallfall siden vekstkontroll. Men de sier jo at det er større plass for hver graviditet, og at hodet ofte ikke fester seg før rett ved fødsel som flergangsfødende. Spennende. Skal jo snart til jordmor nå, så håper hun kan kjenne etter. :-)

Da min første festet hodet i uke 35, fødte jeg to uker senere.

Min har ligget med hodet ned en god stund nå, iallfall siden vekstkontroll. Men de sier jo at det er større plass for hver graviditet, og at hodet ofte ikke fester seg før rett ved fødsel som flergangsfødende. Spennende. Skal jo snart til jordmor nå, så håper hun kan kjenne etter. :-)

Da min første festet hodet i uke 35, fødte jeg to uker senere.
Da blir det spennende å høre hva jm sier :-)
Jeg er ingen ekspert, så lærer hver dag ;-) Hehe..

Da blir det spennende å høre hva jm sier :)
Jeg er ingen ekspert, så lærer hver dag ;-) Hehe..
Ingen er vel eksperter på graviditet og fødsel. :)
Alle er ulike, og ingen svangerskap like! Jeg er jo tredjegangs, og vet jo ikke selv.... Hi hi! :)

Jeg opplever det som om hun prøver å grave seg ut via buken/trusekanten.
Det kommer så plutselig og det kan gjøre så vondt noen ganger at jeg og roper AU!
Om jeg sitter så hjelper det om jeg lener meg bak eller legger meg, da får hun bedre plass.

Jeg opplever det som om hun prøver å grave seg ut via buken/trusekanten.
Det kommer så plutselig og det kan gjøre så vondt noen ganger at jeg og roper AU!
Om jeg sitter så hjelper det om jeg lener meg bak eller legger meg, da får hun bedre plass.
Kanskje de leter etter veien ut? Hi hi! :-)
Her var det vondt helt ved utgangen/inngangen. ;-) Prøvde sette meg i halveis liggende stilling, men det hjalp lite.
Nå våknet jeg med vanlige spark ved navlehøyden igjen, så han ligger iallfall fortsatt med hodet ned. På samme side som alltid.
Så må ha vært hodet eller hender igår. :-)

Back
Topp