Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kan ikke gå i det på jobb akuratt :/Samme her, går mye i bare sånn trekant bikini nå om dagene. Det er ikke så vondt. Å ingen som tenker over det om man har en slik under en topp eller noe. For er jo så varmt at de fleste sikkert tasser rundt i bikini hjemme eller slenger seg på stranden når de har mulighet![]()
Desember 2014
Bruker App
Jeg har også fått en ammetopp, sånn singlett med en sånn topp bh inni. Fra Lindex. Den er også veldig god å gå medkan ikke gå i det på jobb akuratt :/
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
kanskje noe sånt ja..Jeg har også fått en ammetopp, sånn singlett med en sånn topp bh inni. Fra Lindex. Den er også veldig god å gå medgubben ser ikke at jeg ikke bruker bh når jeg går med den
![]()
Desember 2014
Bruker App
best uten ja, men ikke alltid det passer;pJa de er såå ømme! Tar av bh så bare skriker de. Men de blir vonde uten bh og. Nå begynner de å bli litt tunge så de får vondt uansett. .men best uten ;-)
Hehe nei.. er bare heime det uten folk til stede. .mannen er her da men kommer det noen e det rett på. . De er spisse så mine har ikke form for å hoppe i toppenbest uten ja, men ikke alltid det passer;p