Au

Lillemy.

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Sensommerbarna 2019
Trenger råd eller tips.

Noen ganger er brystvortene så ømme at det direkte er vondt å ha på bh, er ikke alle plasser det liksom passer å ta den av heller..

Flere som har det slik?

:anyone

Samme her, går mye i bare sånn trekant bikini nå om dagene. Det er ikke så vondt. Å ingen som tenker over det om man har en slik under en topp eller noe. For er jo så varmt at de fleste sikkert tasser rundt i bikini hjemme eller slenger seg på stranden når de har mulighet :)

Desember 2014

Bruker App

Jeg har merkelig nok ikke det problemet. Hos meg er det alltid sånn at jeg må ha bh for uten gjør vondt. :/

Samme her, går mye i bare sånn trekant bikini nå om dagene. Det er ikke så vondt. Å ingen som tenker over det om man har en slik under en topp eller noe. For er jo så varmt at de fleste sikkert tasser rundt i bikini hjemme eller slenger seg på stranden når de har mulighet :)

Desember 2014

Bruker App
kan ikke gå i det på jobb akuratt :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

kan ikke gå i det på jobb akuratt :/

Jeg har også fått en ammetopp, sånn singlett med en sånn topp bh inni. Fra Lindex. Den er også veldig god å gå med :) gubben ser ikke at jeg ikke bruker bh når jeg går med den :)

Desember 2014

Bruker App

Ja de er såå ømme! Tar av bh så bare skriker de. Men de blir vonde uten bh og. Nå begynner de å bli litt tunge så de får vondt uansett. .men best uten ;-)

Ja de er såå ømme! Tar av bh så bare skriker de. Men de blir vonde uten bh og. Nå begynner de å bli litt tunge så de får vondt uansett. .men best uten ;-)

best uten ja, men ikke alltid det passer;p

best uten ja, men ikke alltid det passer;p

Hehe nei.. er bare heime det uten folk til stede. .mannen er her da men kommer det noen e det rett på. . De er spisse så mine har ikke form for å hoppe i toppen :-P

Back
Topp