AU!!

Bammi

Elsker forumet
Har fått masse melk og Mia suger bra, men bare på høyre pupp. Den venstre sliter jeg for at hun skal ta. Resultatet er at jeg har fryktelig spreng i venstre pupp. Den er også mye vanskeligere for Mia å få tak på nå som den er så sprengt. Har håndpumpet et par ganger får å lette på trykket, men det er ikke like effektivt som når Mia suger.
Noen som har noen råd??[&:]

Da jeg hadde veldig mye spreng like etter jeg kom hjem fra sykehuset så håndmelket jeg, og syns det fungerte veldig bra, har du prøvd det??

Ja, har prøvd. Det letter litt, men ikke nok. Er fremdeles forferdelig ømt og sprengt[&:][:-]

Har hatt det omvendt - mest spreng på høyre..

Har du prøvd å amme i tvillingstilling? (med ungen under armen, liksom?)

Hjelper meg iallefall, å variere hvilken stilling hun ligger i når hun drikker[8|]

Har endelig fått henne til å suge ordentlig![:)] Det hjalp å endre stilling litt. La henne til med hodet mer opp istedenfor helt på tvers[;)] Det var utrolig godt å få tømt den puppen nå!!!

ORIGINAL: Vian36

Har endelig fått henne til å suge ordentlig![:)] Det hjalp å endre stilling litt. La henne til med hodet mer opp istedenfor helt på tvers[;)] Det var utrolig godt å få tømt den puppen nå!!!

Hehehehe...det kan jeg tenke meg [:)]

Back
Topp