Au!!

Bromlina

Glad i forumet
Nå har jeg hatt rier i 24 timer. Sterkere rier i 13 timer. Slimproppen gikk for noen timer siden og riene er veldig uregelmessige, men guud så vonde!! Var på sykehuset idag tidlig, bare 1 cm open og livmortapp på ca 2 cm... Gi Meg styrke!!!!!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Sender deg mange tusen gode tanker! Hang in there :) snart er du i mål! :) :)

Huff..det høres slitsomt ut. Hør om du kan få noe mot smertene slik at du kan sove litt for å samle krefter.. når du har fått krefter er det lettere for deg å opp å gå rundt. Det kan nok hjelpe på fortgang i fødselen.
Om man er veldig sliten tror jeg også at kroppen kan gjøre slik at fødselen (dessverre) går seinere :-(
Masse lykke til!!!

Uffamei...
Snart er du i mål- prøv å tenk positivt, selvom det kanskje ikke er så lett..
Jeg har aldri hatt rier før så jeg kan ikke utale meg om dette, men sender deg en god klem ihvertfall <3

Tusen takk! Fikk sovet 3 timer før idag og det hjalp veldig på. Jeg vil bli ferdig!!!! Aldri hatt rier før jeg heller, Veronica 1991, før nå, men jeg kan hvertfall si at det er grusomt :/ ikke så lett å slappe av og puste når kroppen automatisk spenner seg...

Tusen takk! Fikk sovet 3 timer før idag og det hjalp veldig på. Jeg vil bli ferdig!!!! Aldri hatt rier før jeg heller, Veronica 1991, før nå, men jeg kan hvertfall si at det er grusomt :/ ikke så lett å slappe av og puste når kroppen automatisk spenner seg...

Uffamei :( Snart er du i mål og har premien i armene :) :)

Lykke til! Be om smertestillende når du får anledning! Ingen grunn til å være tapper! :)

Sender en klem og ønsker deg masse lykke til:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Oi oi. Masse lykke til med fødselen. Spis mst så jobber riene bedre, og kanskje det ikke tar like lang tid. Kjempe spennende. Krysser fingrene:-)

Sniker fra februar 2014 og ønsker deg masse lykke til :-) Håper du får noe mot smertene og får hvilt deg litt snart, det har jo ikke noe forseg å prøve å holde ut når du bare blir helt utmattet... Masse lykke til igjen :-)

Hvordan går det med deg? Er det noen framgang, eller kanskje du har født? Utrolig slitsomt med så lang første fase av fødselen!

Slimproppen gikk for et døgn siden og vannet gikk kl 04 inatt og klokken 09 fikk jeg livet i gave med epidural :) så nå er det snakk om bare timer igjen!

Slimproppen gikk for et døgn siden og vannet gikk kl 04 inatt og klokken 09 fikk jeg livet i gave med epidural :) så nå er det snakk om bare timer igjen!

Lykke til!!!! Snart ferdig :D

Det ble en gutt på 4 kg og 52 cm! 3 dager med rier og alt endte med tangforløsning, klipping og noe som kjennes ut som et ødelagt underliv!! Det er det verste, men samtidig det beste som har hendt i mitt liv. Er overlykkelig for at det endelig er over.. Men aldri mer....

Lykke til alle som venter :)

Det ble en gutt på 4 kg og 52 cm! 3 dager med rier og alt endte med tangforløsning, klipping og noe som kjennes ut som et ødelagt underliv!! Det er det verste, men samtidig det beste som har hendt i mitt liv. Er overlykkelig for at det endelig er over.. Men aldri mer....

Lykke til alle som venter :)

Gratulerer!!!!! :) Godt kjempa!!

Gratulerer så mye!!:)
Hørtes ut som en tøff opplevelse, men du kan jammen være stolt nå:) og nyte at det endelig er over! Gleder meg til akkurat den delen jeg også :p

Gratulerer so mykje! :) :)

Back
Topp