Au!

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Gjort litt tøy og bøy idag, men har nok gjort noe feil... For nå stråler det ut i rompa når jeg hoster. Au! :p
Nerver i klem, eller bare brukt musklene feil tro? Håper det går over fort, for hoster fortsatt mye. Au, au, au... :oops:

Uff. Høres ikke godt ut.. for min del høres det ut som det har med bekkenet å gjøre. En form Låsning/irritasjon. Hadde mye det samme på søndag.. her hjalp det godt med et varmt bad for å løse opp. Pluss en tur til kiropraktor mandagen:) skal også på akupunktur senere i uken for å forebygge nye. Hadde det konstant de siste månedene med forrige...

Uff. Høres ikke godt ut.. for min del høres det ut som det har med bekkenet å gjøre. En form Låsning/irritasjon. Hadde mye det samme på søndag.. her hjalp det godt med et varmt bad for å løse opp. Pluss en tur til kiropraktor mandagen:) skal også på akupunktur senere i uken for å forebygge nye. Hadde det konstant de siste månedene med forrige...

Takker for svar! :)
Høres ikke godt ut sånn du har det.
Her har det løsnet litt. Kan nå hoste uten vondt igjen. Rart, men veldig fint at det gav seg i løpet av natten.
Men tusen takk for gode råd! :)

Håper du slipper så mye vondter framover!

Huff og huff, så mye mange er så uheldig å måtte gå gjennom.
Masse god bedring til dere alle med vondter :)

Back
Topp