Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Gjort litt tøy og bøy idag, men har nok gjort noe feil... For nå stråler det ut i rompa når jeg hoster. Au!
Nerver i klem, eller bare brukt musklene feil tro? Håper det går over fort, for hoster fortsatt mye. Au, au, au...
Uff. Høres ikke godt ut.. for min del høres det ut som det har med bekkenet å gjøre. En form Låsning/irritasjon. Hadde mye det samme på søndag.. her hjalp det godt med et varmt bad for å løse opp. Pluss en tur til kiropraktor mandagen skal også på akupunktur senere i uken for å forebygge nye. Hadde det konstant de siste månedene med forrige...
Uff. Høres ikke godt ut.. for min del høres det ut som det har med bekkenet å gjøre. En form Låsning/irritasjon. Hadde mye det samme på søndag.. her hjalp det godt med et varmt bad for å løse opp. Pluss en tur til kiropraktor mandagen skal også på akupunktur senere i uken for å forebygge nye. Hadde det konstant de siste månedene med forrige...
Takker for svar!
Høres ikke godt ut sånn du har det.
Her har det løsnet litt. Kan nå hoste uten vondt igjen. Rart, men veldig fint at det gav seg i løpet av natten.
Men tusen takk for gode råd!