AU!

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
Jeg har hatt litt små vondt i venstre side nede ved hofta sånn ca der hvor eggstokkene er, men kjente det bare når jeg gikk, så jeg har liksom ikke brydd meg så mye om det :P

Men når jeg voknet i dag, hadde jeg så inni H**** vondt, kunne ikke gå oppreist eller sitte :/
Og det var bare ikke på venstre side, men høyre side og mitt på også :(

Jeg tok 1 paracet å 1 ibux, og ringte lege, jeg fikk komme med en gang, og han fant ikke ut noen ting som helst :(

Han TRODDE det kunne være cyste på eggstokken eller på begge....men jeg måtte bare vente å se om det ble bedre eller verre...tror ikke det kan blir stort verre egentlig :/

Så i dag har jeg knasket å spist paracet å ibux til den store gullmedalje :P

Typisk min flaks å få det like før dåpen også....håper det går over av seg sev snart!

Har noen av dere opplevd det før?

Huff, ikke kjekt å ha vondt. Får håpe det gir seg snart da.

Det håper jeg også, kunne ikke ha kommet på dårligere tidspunkt :/

Uff! Håper du blir fort bra og at du slipper ha vondt i dåpen! *god bedring klem* :)

Jeg har hatt noe lignende, det var en cyste.
Den sprakk av seg selv :confused: Får håpe det går over til dåpen, kjedelig å ha vondt.
Kan jo være du har stekt noe også eventuelt.

Uff, høres ikke godt ut! Jeg har syster på eggstokkene jeg og, men jeg er ikke så plaget med det.. Håper det går fort over!! :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Jeg har hatt noe lignende, det var en cyste.
Den sprakk av seg selv :confused: Får håpe det går over til dåpen, kjedelig å ha vondt.
Kan jo være du har stekt noe også eventuelt.

Du mener vell strekt :-P neij, jeg har ikke gjort noe utn om dt vanlige :-P når dn sprekker, gjør dt inni h**** vondt? Går dt over av seg selv?

Sent from my LT26w using BV Forum

Hehehehe....ler rått her :laughing001 Mener strekt ja :rolleyes: Til meg gikk det over av seg selv i hvertfall:-)

Håper at dt er dt da, å at dt går over :-)

Sent from my LT26w using BV Forum

Glemte å svare på om det gjør vondt når de sprekker:-) Man kjenner det ja, men jeg synes det var vondest like før, ingenting i forhold til rier uansett :cool:
Hvis det ikke går over, ville jeg tatt en tur til legen igjen, man skal jo ikke gå rundt å ha intens vondt i flere dager.

Nei, det takkler jeg ikke :/ før det var IKKE godt!

Uff det må være ubehagelig!
Håper det går over snart da...

Au, hørtes skikkelig vondt ut:( Aldri hatt sånt før utenom mensensmerter, men er jo ikke det samme. Typisk og måtte bli dårlig rett for dåpen, ja:oops: God bedring.

Huffda, det hørtes ikke no godt ut :( God bedring!!

Ble det bedre?:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Er formen bedre?

Back
Topp