Jeg har hatt litt små vondt i venstre side nede ved hofta sånn ca der hvor eggstokkene er, men kjente det bare når jeg gikk, så jeg har liksom ikke brydd meg så mye om det 
Men når jeg voknet i dag, hadde jeg så inni H**** vondt, kunne ikke gå oppreist eller sitte :/
Og det var bare ikke på venstre side, men høyre side og mitt på også
Jeg tok 1 paracet å 1 ibux, og ringte lege, jeg fikk komme med en gang, og han fant ikke ut noen ting som helst
Han TRODDE det kunne være cyste på eggstokken eller på begge....men jeg måtte bare vente å se om det ble bedre eller verre...tror ikke det kan blir stort verre egentlig :/
Så i dag har jeg knasket å spist paracet å ibux til den store gullmedalje
Typisk min flaks å få det like før dåpen også....håper det går over av seg sev snart!
Har noen av dere opplevd det før?
Men når jeg voknet i dag, hadde jeg så inni H**** vondt, kunne ikke gå oppreist eller sitte :/
Og det var bare ikke på venstre side, men høyre side og mitt på også
Jeg tok 1 paracet å 1 ibux, og ringte lege, jeg fikk komme med en gang, og han fant ikke ut noen ting som helst
Han TRODDE det kunne være cyste på eggstokken eller på begge....men jeg måtte bare vente å se om det ble bedre eller verre...tror ikke det kan blir stort verre egentlig :/
Så i dag har jeg knasket å spist paracet å ibux til den store gullmedalje
Typisk min flaks å få det like før dåpen også....håper det går over av seg sev snart!
Har noen av dere opplevd det før?
Mener strekt ja