au

• Trådstarter Trådstarter mb
  • Opprettet Opprettet
har to fugler...
en jaco papegøye som ikke er tam.som sitter for seg selv.
og en amazon papegøye som er kjempe tam..nesten som en hund.elsker å bli klødd i nakken,liker å leke,må være med på alt..har til og med vært ute i hagen å koset seg i solen og gått tur samme oss i bånd...[:)]...fin barnepasser..skriker hver gang ungen skriker for å si i fra...ellers er det veldig greit å sette i gang å snakke med når det ikke er andre å snakke med...[:)]

klem[:)]

1 stk pusekatt. Og millioner av hybelkaniner. Eller, de er vel heller hybeltigre, for de biter hvis vi kommer for nærme....[&:]

Har tre katte puser[:)] ei mor som hete tussi ene ungen heter tiger og den andre fiten...

Edvine

En aldri så liten vakker jente pus...av typen perser, ikke rasetypisk...hun er leken hengiven og suuuuper kosete:)

[:D]Vi har verdens beste hund![:D]
Han er av rasen New Chowlands Collie... Eller bedre kjent som Ekte blanding.
I dag regner det, så da nekter han å gå ut. ( Lurer på om han tror han krymper[8|])Han er snill og lydig,og stikker heldigvis aldri av. Kullsort,og akkurat passe stor[:D] Han er snart sju år, vi kjøpte ham da vi ga opp tanken på et barn til, så han er jo fåreløbig minstebarnet til mamma...En kosegris av de skjeldne[:D]

2 hunder jeg, en liten og en stor. Og de er babyene mine[:D] Rart når det faktisk kommer en virkelig baby i hus da[8|]

Åh..ildere er så søte!! Ikke når de biter da[;)]

Hjemme har jeg en stooor hannkatt som heter Vips!

Han er verden svakreste katt, og mitt lille surrogatbarn!

M

Jeg har en rottweiler og en katt [:D]

Vi har ett varierende antalll hybelkaniner og så har naboen sauer og hester [:D][:D][:D]

Jeg har to pusekatter; Muskat som er halvannet år, og Sophus som er et halvt år. Begge to er eventyrblandinger...[:D]

her er pusene mine kaffe og sylvester de er sammen i tykt og tynt og får på en merkelig måte plass påsamme stol enda[:D]

Back
Topp