au

• Trådstarter Trådstarter mb
  • Opprettet Opprettet

mb

Gift med forumet
Der var det en ilder innom og beit meg i tåa. [8D] sikkert veldig informativt for dere forreste. Hvilke kjæle dyr har dere ?

her er min Theo pus[:D]

Jeg har 8 katter[:)]

åhh..Ilder da,så koselig...har hatt to ildere..kjempe morsomme dyr..

Nå har vi bare et kjempe flott akvarium...[:D]

Vi har sesna(hann) Verdens søtteste katt.

vi prøver å skaffe oss en katt! Hadde alltid katt før jeg flyttet til byen. Nå vil vi ha innekatt, men det er jo umulig å få i kattunger!! Alle blir gitt bort før vi rekker å reagere. [&:] Har lyst på hund også, men det er litt for tidkrevende.. Hehe, dette ble info om hva jeg VIL ha, ikke hva jeg har[:)] Min nyyydelige, supekoselige Carlos ble påkjørt [:(], derfor innekatt denne gangen.

Vi har 2 katter, Fransis, Sissi, Gråtass og Svarten.
2 undulater, Emil og Marius
1 angorakanin, Pernille

skal kjøpe akvarium vi[:D]
er allergisk mot hunder og katter og slikt[:(]

Misin, gå inn på gis bort på Finn.no
Det er det masse katter

Vi har to voksne katter og en kattunge, som vi prøver å gi bort, men ingen vil ha[:(][:(]

Jeg har en liiiten chihuahua gutt på 1,5 kg [:D] ligger og sover på skulderen min nå..

Ser igjen her nå, jeg kan vist ikke telle lenger jeg. Har skrevet at vi har 2 katter, det er altså 2 forlite. Vi har 4[:D]

har hybelkaniner[8|]
og ja.. en bolle med fisker i.. men dem er ikke så kjælen av seg da[>:]

Vi har akvarium.... Og tanke på å skaffe oss en liten hund..

å så lik min og din katt er jomfruen men min er tre ganger så tjukk hehe sett på en bolle mage, bollekinn så har du min hehe

Jeg har en søt liten hamster [:D] skulle gjerne sett at han var litt mer hmm dressert? nusselig hvertfall [:)]
oxo har jeg verdens beste lille goklump hjemme hos mamma og pappa, vofsen vår :0) (familiehund så ikke bare min)

Back
Topp