au :(

11Giggs

Forumet er livet
Marsboerne2017
Idag så har jeg hatt noen skikkelige murringer [&:] Det er ikke spes behagelig. Det er ikke fra egglederene...
Igår og idag så har jeg vært skjelven.

Nå krysser jeg fingrene for at det er festesmerter [;)]

krisser fingrer for deg![:D]

ORIGINAL: Anne L

Spennende[:)] Håper egget fest seg!

Ja det er mitt håp [;)]

ORIGINAL: GunnElin

krysse for festesmerter :D er jo rette tiden :D hadde å sykt vondt da æ trur egge festa sæ å d va på rg 5 :D

Kom nå på kvelden (rundt kl 17-ish) Håper på festesmerter [;)]
Syns jo egentlig jeg har merket noe siden fredag jeg da - men det er i overkant tidlig [8D] ha ha
Skulle ønske crinonen ikke ga symptomer [8|]

Får nesten ikke sove på natta nå jeg men det er pga ryggen. Har blitt for mye snømåking og vedsaging de siste ukene så når jeg først har liggi rett ut på sofaen så verker det skikkelig ille [&:]

Men det er jo sant som du sier. Skal bli gravid nå [;)]

Krysser fingrene for at det er egget som graver seg plass.

ORIGINAL: *Ainamedspire

Krysser fingrene for at det er egget som graver seg plass.

mhm [:)]

Vanskelig å si om det er crinonen eller ikke.. Men det som skilte mellom mitt positive og negative forsøk var at jeg hadde skikkelig murringer den gangen jeg testa positivt.

Krysser og krysser fingrene for deg[;)]

ORIGINAL: Anne L

Spennende[:)] Håper egget fest seg!

sign[:)]

ORIGINAL: Chuma

Håper det er gode tegn du kjenner!

ORIGINAL: Heffalompen.

Husker jeg hadde noen kraftige murringer også ble jeg veldig tissa trengt etterhvert og da var jeg gravid og fødte en velskapt gutt 9 mndr etterpå[;)]

trallala er nok noe der skal du se[:D]

Mener at jeg ikke hadde slike murringer ved sist forsøk. Men Det er jo en stund siden nå så kan fort ha glemt det.
Håper på at det er en huleboer som tar plass [;)]
Tissatrengt er jeg ofte (men jeg drikker masse vann siden jeg var bitte litt overstimulert).

Tvi tvi - håper det er din tur til å teste positivt nå[:)]

ORIGINAL: 11Giggs

Idag så har jeg hatt noen skikkelige murringer [&:] Det er ikke spes behagelig. Det er ikke fra egglederene...
Igår og idag så har jeg vært skjelven.

Nå krysser jeg fingrene for at det er festesmerter [;)]

heier på deg..og krysser alt jeg har..

Back
Topp