Au, vondt i bekkenet

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Allerede...
Er bare 5+0 og syns det er litt vel tidlig.
Var 40% sykemeldt på grunn av bekkenløsning de siste 1,5 månedene sist..

Her merker jeg og bekkenet, tenker det nok er kroppen så husker hvordan det var sist og forbereder tidligere..? Håper bare det stopper slik som dette. Ikke no poeng med slike plager enda;) krysser fingrene for oss alle!

Jeg slet med verkende ledd i hele kroppen i gårkveld. Det var ikke så vondt at jeg ikke fikk sove, men det var ubehagelig. Tror kanskje jeg sto/gikk litt for mye i går for det er vekke i dag. Jeg har slitt litt med bekkenet jeg også, det begynte nokså tidlig.
Det anbefales å styrke muskulatur i bekkenbunn, rygg og mage for å begrense, forbygge bekkenløsningsplager.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Je merket vondt i bekkenet allerede før positiv test! Så je vet at jeg kommer til å bli sykemeldt pga d, har vært d med de 2 andre også, men kjente d ikke så tidli da!

Når har du blitt sykemeldt med det tidligere?
Med første var jeg student, men var nesten ufør fra uke 30.. Med nr 2 ble jeg sykemeldt i august 100% og hadde termin i desember ( jobbet da i butikk). Ble tilrettelagt da jeg fikk problemer i uke 19 ca... Så ser jo for me at d blir tidliere denne gangen siden jeg jobber i bhg.. Men håper å bare være delvis ! :)

Med første var jeg student, men var nesten ufør fra uke 30.. Med nr 2 ble jeg sykemeldt i august 100% og hadde termin i desember ( jobbet da i butikk). Ble tilrettelagt da jeg fikk problemer i uke 19 ca... Så ser jo for me at d blir tidliere denne gangen siden jeg jobber i bhg.. Men håper å bare være delvis ! :)

Jeg ble tilbudt 100% sist, men på grunn av tilrettelegging klarte jeg meg med 40%.
Jobber på kontor, hev og senk pult, mulighet for ikke bare stillesittende, flere forskjellige stoler å bytte mellom og jobbe hver annen dag (en dag er 20%, og jeg var hjemme tirsdager og torsdager)

Jeg ble tilbudt 100% sist, men på grunn av tilrettelegging klarte jeg meg med 40%.
Jobber på kontor, hev og senk pult, mulighet for ikke bare stillesittende, flere forskjellige stoler å bytte mellom og jobbe hver annen dag (en dag er 20%, og jeg var hjemme tirsdager og torsdager)
Så bra da :) Jeg håper selvsat på tilrettelegging så eg kan være så mye som mulig, men etter å ha observert de som har vært gravide før meg! så er de ikke flink på d hos oss. Mer klaging blant personalet enn positivitet.. Men den tid den sorg.. Skal holde ut på normalt vis så lenge som mulig :)

Back
Topp