Jeg hadde sønnen min på armen og var på vei ned trappa på kjøpesenteret, da trappa plutselig hadde fått et ekstra trinn. Jeg steget ut i løse lufta, landa hardt på ankelen og datt forover oppå sønnen min som slo holdet i flisene. Han hylte som en gal, og hadde rødt merke i panna. Men jeg tror at det gikk ganske bra med han egentlig, han kvakk nok mest og det var selvfølgelig vondt med en gang. Men jeg derimot har verdens største ankel som jeg knapt kan trø på. Ligger med beinet høyt og kommanderer mannen rundt. Så nå kommer det store spørsmålet. Går jeg til legen og maser meg til et røntgenbilde i tilfelle det er brukket, eller ser jeg det an? For en studd ankel kan jo verke i mange uker, så hvis det da er brukket og gror feil må de jo brekke det opp igjen. Dessuten må jeg jo ikke trø på det hvis det er brukket, mens hvis det bare er studd er det vel bra å trø på det. Litt redd for å være skikkelig drama queen, men jeg jobber i klesbutikk nå og da er det jo greit å vite om beinet kan belastes...