Au.. tunga!!

Iskaffe

Forelsket i forumet
Helt sinnsykt sår på tunga!!!! alt gjør vondt jo, spise, drikke, prate.. ja.. det meste! I tillegg er det jo disse små blemmene![8D]
Noen med noen gode råd??

huff, jeg ville skylt det med corsodyl og kanskje tatt en tur til legen.

Har tidligere hatt de blemmene, "jugerblemmer" syns jeg folk kaller det.. så da lyver jeg VELDIG mye om dagen [:D]hahaha... Men så mange på en gang a.. Skulle ha julepølse til middag idag, men det var bare strevsomt å spise! vrææl...[&:][:@]
ja.. kanskje lege.. eller tannlege kanskje...

sjekk dette.. he he

http://www.kjerringrad.com/blemmer-paa-tunga-298.html

Men kan jo og høres ut som du har fått skikkelig betennelse på tunga. ville ringt legen..

Hadde akkurat en på siden av tungen, der hvor tennene er. og det og var skikkelig vondt..

ORIGINAL: Kineblomst

huff, jeg ville skylt det med corsodyl og kanskje tatt en tur til legen.

corsodyl hjelper veldig. det bruker jeg når jeg får blemmer

ORIGINAL: Kineblomst

sjekk dette.. he he

http://www.kjerringrad.com/blemmer-paa-tunga-298.html

Men kan jo og høres ut som du har fått skikkelig betennelse på tunga. ville ringt legen..

Hadde akkurat en på siden av tungen, der hvor tennene er. og det og var skikkelig vondt..

Skikkelig irriterende blemmer!! leste om det, heiv i sukker.. men det er like sårt.. slutte å lyve da[8D] hehe.. Da blir det en tur på apoteket imorgen å kjøpe det skyllemiddelet!!

ORIGINAL: lilleprins og spire

Kjenner til problemet, men jeg har herpes på tunga, ble smittet av min kjære barnehagegutt [8D] Det er ikke det du har da, små hvite blemmer?

Tja.. har faktisk herpesblemmer på leppa, ikke nå, men får det innimellom spes når jeg er forskjølet! Så det kan være herpes på tunga?

Edit: Jo, er små hvite blemmer, som kviser liksom.. bitte små j.. vonde![&:]

ORIGINAL: Iskaffe

ORIGINAL: lilleprins og spire

Kjenner til problemet, men jeg har herpes på tunga, ble smittet av min kjære barnehagegutt [8D] Det er ikke det du har da, små hvite blemmer?

Tja.. har faktisk herpesblemmer på leppa, ikke nå, men får det innimellom spes når jeg er forskjølet! Så det kan være herpes på tunga?

Edit: Jo, er små hvite blemmer, som kviser liksom.. bitte små j.. vonde![&:]

Ja det høres ut som det jeg har, men det skal visst gå bort av seg selv da... Men kanskje greit å få sjekket opp om det er herpes eller noe annet da [;)]

Back
Topp