Au så vondt

Daizy

Forumet er livet
Nå er jeg sååå lei av disse vonde kynnerne! Begynner å lure på hva dette egentlig er for noe,lurer på om det er maserier jeg?Hadde ikke sånn forrige gang.Har hele sv.skapet hatt mye og etterhvert,vonde kynnere men nå er det vondt...er sånn at jeg må rette meg opp eller legge meg ned og puste,aauu...også verking i korsryggen da,i tillegg...
Skal på kontroll til JM etterpå heldigvis,får høre med henne da.
Må bare syte litt[8D][:)]

lykke til hos JM :)
blir spennende å se om det er noe på gang hos deg også[:)][:)]

Lykke til, håper det er noe på gang [:)]

Takk[:)] Er spent ja,var på kontroll/UL på sykehuset forrige onsdag og legen mente at jeg kom til å føde snart for han ligger veeeldig langt nede i bekkenet,og han lurte på om jeg hadde hatt noen kynnere[8D]Måtte bare le jeg,samtidig som jeg egentlig syns han kan bli inne ihvertfall et par uker til...
Lurer på hva JM sier...[:)]

Jeg har det på akkurat samme måte. Har nesten ikke sovet i natt, var sikker på at nå var det igang. "Kynnerne" varte lengre, og korsryggen var helt j.... vond. Men det gikk over på nattmorran... Skal til legen i morgen, spent på hva hun har å si.

Lykke til til deg!

ORIGINAL: Lm81*Høygravid*

Sign!! [:)]

ORIGINAL: Lm81*Høygravid*

Har også hatt det sånn, mest den siste måneden. Håper det er modningsrier, og at jeg slipper å gå 12 dager over tiden[8D]. Lykke til hos jordmor.

Spennende å høre hva jm sier da[:)]

Det blir spennende å høre hva jordmor sier. Lykke til!

Det er da ingenting på gang her ennå,heldigvis,selvom det skulle vært godt å slippe å ha vondt.JM sa at alt er normalt,men det sier hun om alt egentlig,fikk bare beskjed om å kontakte føden hvis det tok seg opp.
Hodet hans er ikke festet ennå,hjertelyden var på 145,jeg har fortsatt lavt BT og ingen spor av proteiner i urinen og alt er bra,så det var jo betryggende,men å ha vondt måtte jeg bare belage meg på frem til fødsel.
Så for å trøste meg selv reiste jeg til Skeidar og kjøpte ny seng til oss,så nå skal jeg forhåpentligvis sove litt bedre,om ikke annet

Back
Topp