Au, så j***** vondt!

Heffan

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Juligull2021
Denne babyen er jo helt galen!
Siden kl 13 idag har jeg hadd noe innmarri nedpress! Altså, smertehelvete ut av en annen verden! Jeg har hadd mye nedpress frem til nå, men dette er virkelig ille :(
Dere som har født før; dere vet hvordan det føles når jordmor sjekker åpning og tøyer? Akkurat slik føles det, som om hodet stanger i åpningen og tøyer noe grusomt. Jeg tror jeg må tisse hele tiden, og får så lyst til å "presse". Kroppen vil bare presse på en måte, når det trykker på det verste. Håper det gir seg snart :( Dette er bare grusomt slitsomt..

Denne babyen er jo helt galen!
Siden kl 13 idag har jeg hadd noe innmarri nedpress! Altså, smertehelvete ut av en annen verden! Jeg har hadd mye nedpress frem til nå, men dette er virkelig ille :(
Dere som har født før; dere vet hvordan det føles når jordmor sjekker åpning og tøyer? Akkurat slik føles det, som om hodet stanger i åpningen og tøyer noe grusomt. Jeg tror jeg må tisse hele tiden, og får så lyst til å "presse". Kroppen vil bare presse på en måte, når det trykker på det verste. Håper det gir seg snart :( Dette er bare grusomt slitsomt..

Ja, og det presser veldig i korsrygg..

Enig med klaramor! Ta en telefon å få en sjekk om det fortsetter å være like ubehagelig!

Huff, høres jo nesten ut som du har pressrier?? Jeg ville kontaktet føden hvis det er uholdbart!

Men det kommer ikke regelmessig..
Får se det ann litt utover kvelden, kan hende det roer seg når 2-åringen er lagt og jeg får slappet av litt (håper jeg) :) Blir jo helt tappet av alle krefter av dette her..

Håper det gir seg, eller tar seg opp...! :-)
Høres ubehagelig ut, aldri blitt tøyd av jordmor. Men kan høres ut som om du nærmer deg pressetrang? Alle opplever jo rier ulikt, så det kan jo være det.

Håper det gir seg, eller tar seg opp...! :)
Høres ubehagelig ut, aldri blitt tøyd av jordmor. Men kan høres ut som om du nærmer deg pressetrang? Alle opplever jo rier ulikt, så det kan jo være det.

Håper jeg å! Ja, kjennes akkurat som om noen drar åpningen fra hverandre...
Jeg prøvde å trykke litt istad, bare for "morro" og det var IKKE morro!! Det smalt bare i en kraftig maserie, så er sikkert kraftig modning som er gående.. Tipper som sagt at livmoren blir så terget av det, at kroppen vil trykke?? Vet ikke.. Kjenner jeg ikke helt vet hvordan kroppen skal "takle" det :p
Skulle tro man ble klokere i svangerskapet med nr 2 eller 3, men man kjenner jo bare alt enda bedre føles det ut som :p

Dette går jeg med også. Fryktelig ekkelt! Er "bare" babyen som stanger... hyyyl!

Back
Topp