au.. nerve i klem!

Jessjess

Elsker forumet
I låret helt øverst ved bekkenet.. AU! Strammes og svir med en gang jeg tenker på å flytte på foten :P hahaha.. godt det ikke er større ting jeg klager over :D

hehe joa.. :) det er jo det.. :) Har ikke gått over enda.. Går det an å tøye det på plass igjen ? Må jeg ha veeeldig vondt før det blir bedre? hehe!

Huff høres ikke godt ut...
God bedring....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Det er så vondt med nerver i klem altså! Er veldig hemmende også, blir enda tyngre å gjøre dagligdagse ting.

Meget godt mulig en knekkemann kan hjelpe på ja, men tror jeg prøver meg med vaarmt bad først! Kanskje det hjelper? Har våknet hver gang jeg har snudd meg i natt, er stuptrøtt men sulten! Så får kave meg opp på kjøkkenet og forhåpentligvis sovne i sofaen.. haha..

Meget godt mulig en knekkemann kan hjelpe på ja, men tror jeg prøver meg med vaarmt bad først! Kanskje det hjelper? Har våknet hver gang jeg har snudd meg i natt, er stuptrøtt men sulten! Så får kave meg opp på kjøkkenet og forhåpentligvis sovne i sofaen.. haha..
Håper et varmt bad hjelper:)

Håper et varmt bad hjelper:)
hehe tror ikke det var nerve i klem, tror rett og slett det er bekkenløsningen som er tilbake :P hahahha.. men ja, badet gjorde underverk! nesten så jeg lurer på å teste ut badekar på storken! :D

hehe tror ikke det var nerve i klem, tror rett og slett det er bekkenløsningen som er tilbake :P hahahha.. men ja, badet gjorde underverk! nesten så jeg lurer på å teste ut badekar på storken! :D
så bra det hjalp! Men kjedelig at det var bekkenløsningen :( hørtes ut som badekar kan være noe å teste ut for deg ;)

Back
Topp