Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh. Er så støl og vond i kroopen. Flere med like plager? Er så uff på kveldene... Vondt å ligge, reise seg opp, gå... Huff. Slitsomt alt..
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Høres ut som det kan være luftsmerter? Det eneste som hjelper sånn umiddelbart er å bevege seg så lufta kan komme ut. Eller prøve å gå på do.Har klart å få en ekstrem mageknipe som jeg nesten ikke holder ut.. Måtte ringe sykehuset for ble litt redd, men de sa at så lenge babyen er i bevegelse, at det ikke er noen rier, blod eller vann som har gått så er det nok ikke noe farlig.
Men har hatt 5timer med smerter nå, og det eneste som funker er å ligge helt døn i ro, men hvis jeg skulle snu meg så er det påan igjen...
Noen som kjenner seg igjen, og har noen tips?
Sent from my iPho
Akk funnet ut at det er magesyke. Yay.. Mageknipe og baby som sparker hardt er virkelig det deiligste som finsHøres ut som det kan være luftsmerter? Det eneste som hjelper sånn umiddelbart er å bevege seg så lufta kan komme ut. Eller prøve å gå på do.