Au! Klage og sytetråd...

Haha. Det svaret ble heeeelt rart. Ble fletta inn i din replikk.. :,D

Sent from my iPad using BV Forum

Hehe, ja vi har jo gjort dette frivillig.. :p jeg bare vet ikke hvordan jeg skal sitte den siste mnd.. :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har så vondt i lysken og under rumpa mellom beina!!! Blir gaaal:((
Sitter stille uten smerter, men så fort jeg må reise meg eller snu meg så gjør det vondt!

Som om ikke det var nok vondter allerede, har minien gått løs på ribbena mine også. De er nå så ømme og vonde at det nesten er vondt å puste. Tidligere idag tror jeg søren meg foten hennes satt fast et sted mellom ribbena....tok laaang tid før foten "løsnet". Trodde jeg skulle dø på meg selv.... :-P Au! :-(

Sent from my iPhone using BV Forum

Ååh. Er så støl og vond i kroopen. Flere med like plager? Er så uff på kveldene... Vondt å ligge, reise seg opp, gå... Huff. Slitsomt alt..

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Ååh. Er så støl og vond i kroopen. Flere med like plager? Er så uff på kveldene... Vondt å ligge, reise seg opp, gå... Huff. Slitsomt alt..

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Kjenner til det. :( Er verst om kveldene. Ender opp med å legge meg selv om jeg ikke er trøtt, men finner aldri en god stilling. Litt igjen nå. :)

Har klart å få en ekstrem mageknipe som jeg nesten ikke holder ut.. Måtte ringe sykehuset for ble litt redd, men de sa at så lenge babyen er i bevegelse, at det ikke er noen rier, blod eller vann som har gått så er det nok ikke noe farlig.

Men har hatt 5timer med smerter nå, og det eneste som funker er å ligge helt døn i ro, men hvis jeg skulle snu meg så er det påan igjen...

Noen som kjenner seg igjen, og har noen tips?

Sent from my iPho

Har klart å få en ekstrem mageknipe som jeg nesten ikke holder ut.. Måtte ringe sykehuset for ble litt redd, men de sa at så lenge babyen er i bevegelse, at det ikke er noen rier, blod eller vann som har gått så er det nok ikke noe farlig.

Men har hatt 5timer med smerter nå, og det eneste som funker er å ligge helt døn i ro, men hvis jeg skulle snu meg så er det påan igjen...

Noen som kjenner seg igjen, og har noen tips?

Sent from my iPho
Høres ut som det kan være luftsmerter? Det eneste som hjelper sånn umiddelbart er å bevege seg så lufta kan komme ut. Eller prøve å gå på do.

Høres ut som det kan være luftsmerter? Det eneste som hjelper sånn umiddelbart er å bevege seg så lufta kan komme ut. Eller prøve å gå på do.
Akk funnet ut at det er magesyke. Yay.. Mageknipe og baby som sparker hardt er virkelig det deiligste som fins:p

Sent from my iPho

Åååå, hvorfor må jeg våkne 04.30. Uten å få sove igjen..? Jeg vil sove. Det er deilig å sove! Hadde halsbrann men det gikk over med Galieve. Men jeg var lys våken også. Huff...

Sent from my iPad using BV Forum

Her har storesøster vært våken store deler av natta, pga den sinnsyke varmen. Å jeg likeså. Å idag er det like varmt!! Å jeg vil syte om det!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp