Au.. Hjelp

Bondefruen

Forelsket i forumet
Siden i går kveld har jeg hatt mens lignende smerter oppi h**a å de gir seg ikke. Er det modning??

Sååå redd hver gang jeg er på do for å finne proppen eller blod på papiret!

Mannen er langt inni fjellet å sanker sau i dag så jeg får ikke tak i han:( Mamma har vært på nattevakt å søsteren min er hjemme med sykt barn.. Hjelpe å trøste.. :P Jeg kan jo ikke ha med min 5 år gamle gutt på fødsel!

Jeg har hatt det sånn lenge selv, men det er liksom enkelte dager bare, andre dager kjenner jeg nesten ingenting :confused: Nå når det bare er tre uker til termin så kan han jo godt komme hvis han vil hehe.
Får håpe din drøyer litt likevel så mannen kan ta del i moroa.
Ikke noe mer sauesanking før etter fødselen nå da kanskje hehe :D

Har også hatt dager med menslignende smerter. Ikke så behagelig, men sikkert bare modning. Var på kontroll i dag, ikke tegn på fødsel enda siden hun fortsatt ligger høyt. Like greit, har 4 uker igjen til termin, så hun kan godt holde seg inne et par uker til :-)

Jeg klarte å få mannen hjem fra Singapore så håper du får din hjem fra sauene...

Det murrer og stikker og styrer veldig her også. Har dog funnet ut at det er best å innstille seg på at det er nok 4 uker før han kommer. (får ha mannen hjemme lenge da)

Lykke til om det skjer noe mer :)

Jeg har det samme, og vil tro det er modning, men må si at det er ikke fryktelig godt. Først trodde jeg det var bekkenløsningen som nådde nye høyder, men fant ut at det ikke var det :P

Ja disse smertene er underlige. Kjennes ut som jeg skal få mensen når som helst! Å det har vart konstant siden i går kveld!:) Jeg sitter ikke rolig for å kjenne dem, holder på med husarbeid+legger gulvlister :P

Har fått tak i samboeren så han er på tur hjem:) Noen her inne må føde snart! Gleder meg sånn til første baby er ankommet :)

Ååh, kan ta tid detta.. Hatt murringene i hele dag, de gir seg ikke. Å har fått veldig ømme pupper i tillegg! :O
Huff ja virker sånn :(
Velkommen i klubben, hele kroppen verker! :S
Men håper du slipper å ha det slik lenge :)

Back
Topp