au, det brenner

ubeleilig

Gift med forumet
virkelig brenner skikkelig i korsryggen. Noen som har opplevd det før. Er det bekkenløsninga eller noe annet. Jeg er så fryktelig redd for en ny sa. Har hatt veldig vondt i bekkenet de siste dagene i men i dag kom det plutselig en brennende nummenhetsfølelse i korsryggen. Og litt magesmerter/stikking.
prøver å ligge på magen og strekke ut ryggen litt men det føles bare ut som rompa dovner bort lissom. Er så sliten også og alene med gutten. ekkel bekymringsfull helg selv om jeg kanskje ikke har grunn til å være bekymra så klarer jeg ikke legge bort tanker om at jeg kanskje opplever en ny sa.

hvis du virkelig bekymrer deg, kan du ikke ta en tur på legevakta??
jeg kan ikke svare på det med bekkenløsning, men det kan kanskje de gjøre??
*trøsteklemmepå*

kommer meg ikke på legevakta i dag i allefall. Er hjemme alene med gutten. Får bare holde ut fram til tirsdag. Prøve å ta det med ro. Ikke lett med en 13 kg unge. Det er nok grunnen men gjør så vondt plutselig.

sender en god bedring klem, håper det snart går over litt ihvertfall[:)]
du får låne bort minsten noen timer, så du kan hvile deg litt..

har ikke gutten din akkurat rundet 1 år, eller husker jeg helt feil??
mi er 19 mnd, og veier 10,3 kg[8D]

Takk søte deg.

han er 16 mnd og var 12,7 kg da han var 13 mnd... [8D]

Mamma skal ha han hele neste helg, så det blir deilig.
Fikk ligget litt på gulvet med ei pute mellom beina og slappa av en halvtime nå og da ga den verste smerten seg i korsryggen, kjenner det bare litt foran nå, sikkert livmora som vokser håper jeg. Skal uansett ta det opp med legen på tirsdag.

Back
Topp