Au! Brystbetennelse :-(

Jessjess

Elsker forumet
Nå som vi endelig får til amming og jeg har ammet istedenfor å pumpe og gi på flaske i to dager! Nå tror jeg jaggu med at jeg har fått brystbetennelse:-( ekstreme smerter i puppene, stor klump i ene puppen som gjør vondt, feber, ekstrem hodepine og ja.. au!! :-( skal heldigvis til legen i morgen :-( :-( huff :-(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nå som vi endelig får til amming og jeg har ammet istedenfor å pumpe og gi på flaske i to dager! Nå tror jeg jaggu med at jeg har fått brystbetennelse:-( ekstreme smerter i puppene, stor klump i ene puppen som gjør vondt, feber, ekstrem hodepine og ja.. au!! :-( skal heldigvis til legen i morgen :-( :-( huff :-(

Så kjedelig :( Masse god bedring!

Har du prøvd å stå i dusjen med varmt vann og massere da? Har lest at det kan hjelpe. Eller bruke varme omslag. Og en nestespray som visstnok skal hjelpe.. God bedring :)

Har du prøvd å stå i dusjen med varmt vann og massere da? Har lest at det kan hjelpe. Eller bruke varme omslag. Og en nestespray som visstnok skal hjelpe.. God bedring :)
Prøv dette:-) gode tips:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Er akkurat ferdig med penicillinkur etter brystbetennelse.
Fikk kuldeanfall, 40 i feber , hodepine og vond kul i brystet.
Ingen annen vei utenom medisin om det har etablert seg såpass.
Kan risikere at det kapsles inn og blir verkebyll som må skjæres opp...
Vondten min var borte allerede dagen etter jeg startet kuren, det var godt, har ammet som vanlig og nå er alt som det skal igjen :)
Lykke til hos legen!

Har også hatt brystbetennsele. Hos meg var det varm dusj og myyyye amming som gjorde susen :)
god bedring :)

Så kjedelig at du skulle få det no som du får til ammingen :( håper du får god hjelp hos legen og kommer deg fort. God bedring :)

Det er så vondt det. Jeg fikk brystbetennelse dagen etter at jeg kom hjem fra sykehuset. Hadde vondt i hele kroppen, og feber. Og jeg som aldri har feber ellers omtrent, skjønte jeg at jeg var skikkelig dårlig. Viste seg det at jeg hadde 172 i Crp.....dem på legekontoret ble jo helt forbauset over at jeg klarte å stå på beina. Fikk penecilin kur og kunne amme som vanlig. Hvis du ikke trenger penecilin, så spør uansett etter en nesespray som heter Syntocion. Denne hjelper veldig på å få åpnet opp melkegangene og får ut klumpene. :) Masse god bedring :)

Wihuu!! I går ettermiddag og kveld masserte jeg puppene (AU!), tok paracetter, pumpet og ammet ofte, hadde ullsokker (haha) rundt puppene for å holde på varmen og det gjorde jaggu susen! Våknet i morges feberfri, men tok en tur til legen likevel.. Hadde crp på 30, så var nok på god vei til å bli noe :) Fikk nesespray som skal forbedre utdrivningen, så dette skal vi klare! :D Er sååååå klar for å amme uten noe tull :P haha! *gleder meg*! :D

Så bra du våknet uten feber og at du fekk nesesprayen (hørt masse positivt om den :) ) håper du kommer deg helt fort :) så må eg bare spør.. ullsokker rundt puppene kor fekk du den idéen fra? Hihi

Så bra du våknet uten feber og at du fekk nesesprayen (hørt masse positivt om den :) ) håper du kommer deg helt fort :) så må eg bare spør.. ullsokker rundt puppene kor fekk du den idéen fra? Hihi
Haha, skulle ha kompress på puppene og holde det varmt:-) siden jeg hadde feber var jeg glovarm og da tenkte jeg at ull var bra for å holde på varmen. Og sambo sine militærullsokker er tykke og fungerte som kompress :-P jeg er litt spesiell skjønner du :-) :-P

Haha, skulle ha kompress på puppene og holde det varmt:-) siden jeg hadde feber var jeg glovarm og da tenkte jeg at ull var bra for å holde på varmen. Og sambo sine militærullsokker er tykke og fungerte som kompress :-P jeg er litt spesiell skjønner du :-) :-P

Hihi var jo ikkje dumt då ;) kommer langt med å være spesiell ;)

Back
Topp