au.. bekkenet...

AB

Forumet er livet
Jeg har ikke vært plaget med bekkenløsning i svangerskapet, men nå verker det skikkelig.. de siste dagene er det helt fælt å reise seg og bevege seg.. gjør skikkelig vondt...

Andre som opplever det?? .. håper det er et godt tegn.. jeg vil føde snart[8|]

eg og har hatt det sånn de siste dagene... det gjør veldig vondt. Det er vel et tegn på at kroppen forbereder seg[:D]

Vet dere hva..

Jeg har blitt såå mye bedre nå som hodet har festet seg!!

Jeg har også blitt mye bedre...
Det sies at når hodet fester seg blir di fleste bedre av det... [:D]

ah..håper det stemmer her og..for hodet har ikke festet seg. Jeg har store "startproblemer" om morgenen. Gjør vondt i halebein, rundt lysket, rundt..vræl.....over hele bekken!!!

*PliiiisLaHOdeFesteSeg*

Jeg vet akkurat hvordan dere har det!!!!
Jeg har det mye verre nå, en for bare en mnd siden..... For to dager siden, måtte jeg få jenta mi på 3 år, til å hente pappaen, slik at jeg fikk hjelp til å komme ut av senga..... Hadde ikke kjangs til å snu meg selv[:'(].....

ORIGINAL: mortilto

Jeg vet akkurat hvordan dere har det!!!!
Jeg har det mye verre nå, en for bare en mnd siden..... For to dager siden, måtte jeg få jenta mi på 3 år, til å hente pappaen, slik at jeg fikk hjelp til å komme ut av senga..... Hadde ikke kjangs til å snu meg selv[:'(].....

Har hatt det sånn Jeg også.... Samboeren min har måtte snu meg rundt I senga, Og hjelpe meg opp op sånn..... Har som sagt heldigvis blitt litt bedre her.... [:D]

Har det akkurat som deg. Men jeg har kjent det innimellom siden uke 29 og så har det blitt verre nå de to siste ukene. Om natten verker det forferdelig i lysken på begge sider, klarer såvidt å snu meg i sengen. Tenkte å ta det opp med legen min på kontrollen i morgen. Lurer på å bestille en time hos akupunktør, hun kan jo til og med sette noen modningsnåler...

det er skikkelig ille i bekkenet nå.. har vært i byen i dag og nå kan jeg nesten ikke bevege meg[:(]

Back
Topp