Au, bekkenet... :(

Barius

November 2015
Novemberlykke 2015
❤ Juliskattene 2018 ❤
Nå har bekkenplagene slått til her hos meg. Er 15 uker idag, og jeg har merket gradvis økning de siste 3 dagene.

Det sitter i halebeinet og mot høyresiden. Strømmer nedover høyre fot. Også kjenner jeg det mellom beina. :(

Virker som det blir værre hvis jeg ligger rett på rygg. Lå på verandaen igår og måtte nyse, og da trodde jeg jammen at ryggen og hofta skulle gå i to.:(
Skulle nesten ikke komme meg opp av senga i morges.
Heldigvis går det seg litt til og er ikke like ille hele tiden.

Flere som begynner å merke det godt nå?

Kjente det en kort periode og så gikk det over. Heldigvis. Men kjente gangsperren litt på 17 mai. Håper jeg slipper udyret denne gangen.

Masse god bedring.

Ja! Enkelte dager er det så vidt jeg får venstrefoten med meg:( har smerter over symfysen og bak, kjenner også det når jeg ligger på rygg...

Er i min fjerde uke med sykemelding pga bekkenet... Ikke noe moro. Klarer kun å gjøre små små ærend om dagen. Har jeg vært på butikken er jeg helt ødelagt når jeg kommer hjem. 17. mai ble feiret hjemme på sofaen fordi jeg ikke klarer å gå så veldig mye, og hvis jeg har vært i mye bevegelse er det så vondt at jeg våkner hver gang jeg snur meg om natten. Skal til fysioterapeut 1. juni og håper det blir bedre. Ellers kan det bli tungt å bære frem tvillinger. Er 13 uker i morgen

Kommer og går litt, men kjenner meg veldig igjen. Sitter liksom v halebeinet og høyre side. Vondt for å gå innimellom. Håper ikke det blir verre etterhvert!!

Kjenner det godt om eg ikkje får bevege meg i ulent terreng. Håpar og trur eg kan halde det litt tilbake med lett trim i skog i nokre månadar til. Hadde det i tidligare svangerskap, men var ikkje heilt ille..

Anbefaler å komme til fysio så fort som mulig. I uke 11 var jeg helt låst og tenkte at dette kom til å bli et helv*** fremover. Var hos fysio en gang i uken i tre uker, og nå er jeg så godt som fin igjen! :) Fikk mye hjelp og mange tips og råd til forebyggende øvelser osv.

Jeg har også fått smerter etter 15 fullgåtte uker.. Håper det går seg til.. jeg er personlig assistent og løfter pasienten min en del.. Livredd for å miste han :/ kan ikke sykemelde meg heller pga at jeg må ha jobbet i 6 mnd.

Jeg har ei venninne som slet med bekkenet når hun var gravid. Hun gikk til naprapat og fikk det mye bedre etterpå ☺ om den funker for alle vet jeg ikke. Men kan jo være verdt et forsøk☺

Jeg har også fått smerter etter 15 fullgåtte uker.. Håper det går seg til.. jeg er personlig assistent og løfter pasienten min en del.. Livredd for å miste han :/ kan ikke sykemelde meg heller pga at jeg må ha jobbet i 6 mnd.
Du kan fortsatt sykemelde deg selv om du må jobbe i seks mnd. Jeg er sykemeldt og det går ikke utover lønn og permisjon. Det er hvis du IKKE har jobb at det går utover penger og permisjon. Så dersom du er veldig plaget med bekkenet, og det er slik at du ikke klarer å være på jobb, ville jeg tatt meg en tur til legen for å høre angående sykemelding :)

Back
Topp