Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Dette syns eg va litt vel tidlig. Kjenna at eg har vondt i bekkenet allerede nå. E 6 uker på vei bare. Hadde problemer forrige sv.skap og, men ikje før nærmere uke 20. Gjerna seinere
Godt og høre det er flere som som begynne og kjenne det i bekkenet. Jeg kjente det i går, og sa til samb, men han bare sa innbildning....... Jeg hadde også bekkenløsning sist, men det var jo ikke før seinere.
Fikke i uke 6 sist(første svangerskap), kraftig fra uke 9 og sykemeldt fra uke 10.
Denne gangen er jeg 9+4 og har ikke kjent noe, spent på når det kommer! Men håper det lar vente på seg! :)
Sist gang begynte det i uke 10 og jeg tok det ikke på alvor og endte på krykker.
Denne gangen kjente jeg det i uke 7 og jeg har gjort tiltak og holder det fortsatt greit på avstand og er 11 uker nå.
Håper erfaring gjør til at jeg klarer å holde det i sjakk, kjenner jeg det mer enn litt så går jeg til fysio.