Au au...

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Lå på sofaen nettopp og kjente jeg måtte tisse. Reiste meg opp og plutselig stramte det seg enormt i magen. Klarte ikke reise meg skikkelig opp. Det tok en stund før det gav seg.
Opplever dere vonde kynnere allerede? Er 16 uker på vei.

Lå på sofaen nettopp og kjente jeg måtte tisse. Reiste meg opp og plutselig stramte det seg enormt i magen. Klarte ikke reise meg skikkelig opp. Det tok en stund før det gav seg.
Opplever dere vonde kynnere allerede?

Har kjent noe lignende ved for brå bevegelser, f.eks dersom jeg plutselig nyser uten å få bøye meg litt med overkroppen mot bena (høres heeeelt rart ut men..) og kan da plutselig få kjempe vondt litt slik som du beskriver. Men går fort over igjen :joyful:

Jeg kan få menssmerter og kynnere ved anstrengelse, så det må jeg unngå helt.

Men får sinnsykt vonde ligamentsmerter også, de føles nesten som krampe men i området rundt livmoren.

Nå er jeg forkjøla og ved hostekuler kommer de verste smertene fra musklene rundt livmora, aaauuuuuu!!!

Strekker her også når jeg nyser eller reiser meg raskt opp når jeg har sittet med knærne intill kroppen.
Da er det bare å huke seg sammen til det går over :)

Åååh det er forferdelig :-S Gjør såååå vondt!!!! Jeg får det ofte når jeg reiser meg fort!!!

Får det også hvis jeg reiser meg brått opp fra sofaen. Gjør vondt!!!

Back
Topp