Au au :(

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Måtte hanke inn hunden til noen i familien som vandret i veikanten, og etter jeg hadde fått han hjem måtte jeg skynde meg opp bakken fra huset deres opp i bilen igjen. Jeg hadde dårlig tid, så gikk litt fort. Det har virkelig straffet seg... Jeg har så utrolig vondt i livmoren, ved trusekanten, at jeg knapt kan gå oppreist... Er så vondt, som om jeg har et sykt blåmerke der. Dette skjedde halv ti i dag, men gjør fortsatt vondt... Jeg har fått vondt der før, i korte stunder, og jordmor sier det er ufarlig,
men etter marsjen opp den bakken vil det ikke slippe taket! Jeg kjenner ingenting når jeg sitter, kun når jeg står og går...

Buhu :( Noen andre som har hatt det sånn etter anstrengelse?

Uff, så kjedelig!
Jeg kan merke litt stikk/hold/kynnere om jeg går fort osv, men ikke sånn at det er ordentlig vondt lenge.

Det høres ikke noe godt ut. Du får sette deg ned i sofaen, og slappe av resten kvelden. :-)
Håper det går over snart!

Jeg får ganske sterke kynnere når jeg går, og hvis jeg ikke stopper opp får jeg ordentlig vondt i magen etterpå.. Akkurat som jeg er skikkelig støl i magen, og det gjør vondt å nesten bare stryke over magen som ved et stort blåmerke. Spurte jordmor om dette, og hun sa det var ganske normalt :)

Måtte hanke inn hunden til noen i familien som vandret i veikanten, og etter jeg hadde fått han hjem måtte jeg skynde meg opp bakken fra huset deres opp i bilen igjen. Jeg hadde dårlig tid, så gikk litt fort. Det har virkelig straffet seg... Jeg har så utrolig vondt i livmoren, ved trusekanten, at jeg knapt kan gå oppreist... Er så vondt, som om jeg har et sykt blåmerke der. Dette skjedde halv ti i dag, men gjør fortsatt vondt... Jeg har fått vondt der før, i korte stunder, og jordmor sier det er ufarlig,
men etter marsjen opp den bakken vil det ikke slippe taket! Jeg kjenner ingenting når jeg sitter, kun når jeg står og går...

Buhu :( Noen andre som har hatt det sånn etter anstrengelse?

Jeg kan også ha endel vondt litt på siden ved trusekanten.. fysio sier det nok er refererte smerter fra bekkenet..

Får tro det er normalt. :P Har sittet i sofaen mer eller mindre hele kvelden, men jeg syns det er nesten like ille fortsatt. Tok meg en varm dusj nå før jeg køyer, så håper det hjelper. :) Jeg har litt ting jeg skal ordne imorgen, så det hadde vært veldig fint om kroppen kan fungere! ;)

Jeg har ofte vondt under der, og får liksom ikke rettet meg ut. Kommer når jeg er i aktivitet, går i trapper, løpet etter toåringen osv. Jeg vet ikke hva dette kan være? Har du vondt i morgen også så ta en telefon til føden, bedre med en sjekk!

Back
Topp