Au au

Brigdid

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Jeg får så sinsykt strekk i magen. På sidene hvis jeg hoster, snur meg og reiser meg opp. Og da kan være noe grusomt vondt. I går da jeg hadde lagt meg, hostet jeg og fikk så strekk att jeg lå å banna for det var så vondt. Flere som har det sånn?
 
Jeg har hatt mensmurringer og trykk i magen, men ikke vondt. De siste tre-fire timene har jeg hatt en skikkelig "boblefølelse" i magen i området mellom navlen og symfysen. Det føles ikke sånn som når jeg må slippe ut litt "luft". bare veldig mye "bobling" (eneste ordet som best forklarer følelsen). :dontknow :)

Men jeg går rundt å nyser i dag og da strekker det skikkelig i området rundt lysken og det gjør vondt ... merkforunderlig :laughing002
 
Strekker mye, men ikke så ille. Innimellom er jeg sikker på mensen kommer, men det er skikkelig mens smerter jeg har da og det går fort over.
 
Jeg merker også til disse strekningene til tider. Men er alikevell redd for at det er noe annet og at jeg ikke er gravid. *ønsker meg positiv test*
 
Jeg hadde ikke så ille strekk med guttungen tror jeg. Kanskje det er vanlig att det blir værre med andre mann?
 
Jeg begynner å tro at mine få tegn bare er innbillning, negativ test idag (11 dpo). Håper symptomene strømmer på snart og at jeg er en av de som tester sent positivt.
 
Jeg begynner å tro at mine få tegn bare er innbillning, negativ test idag (11 dpo). Håper symptomene strømmer på snart og at jeg er en av de som tester sent positivt.
Det er jo mange som ikkectester positivt før ikm. ;)
Søstra mi testet ikke positivt før uke 5 ;)
 
Back
Topp