au au!!

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
Huff falt i trappa i kveld med MALIN i armene, slo meg skikkelig i ryggen [:'(] Heldighvis var d på det nest siste trappetrinnet og ingenting sjedde med snuppa HELDIGHVIS!!!! Skummelt med trapper!!!! au au [:o] 

fy søren så skummelt da!!!! stakkars deg men takk å lov at det gikk bra med litla.
skumle greier.
trapper ER skumle jah.

Ja trapper er suuper skummelt!! Har tenkt på d mange ganger og fryser på ryggen av å tenke på hva som kunne skjedd dersom jeg falt skikkelig..[:o] Skal vi bygge hus igjen skal d være på et plan og ingen trapper, et hus å bli gammel i [;)]

ORIGINAL: ludri

Huff falt i trappa i kveld med MALIN i armene, slo meg skikkelig i ryggen [:'(] Heldighvis var d på det nest siste trappetrinnet og ingenting sjedde med snuppa HELDIGHVIS!!!! Skummelt med trapper!!!! au au [:o] 

det gjorde jeg engang også da var martine bare 2 og en halv uke gammel, off husker jeg blei så redd også jeg, redd for at martine hadde slått seg, men jeg hold henne høyt opp når jeg falt husker jeg, sikker morsinnstinktet, men jeg slo meg vakent, både rygg og forstuet ankelen...blæ[:'(]

au au ja.. det hørtes ikke godt ut, bra at alt gikk bra med malin da..

ORIGINAL: Emilie`s mamma

au au ja.. det hørtes ikke godt ut, bra at alt gikk bra med malin da..

Signerer denne....

Ja, det er kjempeekkelt!. Datt med Marcus, eller sklei på eit trinn, da han var liten. Har ofte sånn mareritt om at eg går med LIna og at eg dett skikkelig med ho. Vemmelig kjensle!

Å huff...så ekkelt... Vi har også trapp, og jeg tenker med skrekk og gru at jeg faller med snuppa i armene...
Godt at det gikk bra med Malin!!

Back
Topp