Au Au

babyboy2010

Glad i forumet
I Natt har eg bare sovet 4 timer eller noe i den duren, har vært konstant våken med skikkelige ubehagelige menssmerter, har aldri kjent det slik før! Prøvde og skifte liggestilling, men hjalp ikke noe særlig, var først nå når eg ikke orket å ligge i senga lenger og stod opp at det forsvandt litt..

Er vel egentlig litt forvirret, er dette liksom helt normalt, lest en del og det kommer fram som modning, men har hatt skikkelige mensrier flere ganger for dagen i en hel uke!

Hva sier dere jenter??

Takk

Det var dagens syt fra meg[:-]

siden det gikk over er det nok maserier..kroppene våre bruker tid på å modnes nå og man kan kjenne mye rart med kroppen..

Trodde ikke at det skulle kjennes slik ut, visst det var maserier da!

Føler meg litt dum nå, hehe, men det er vel slik å være førstegangsfødende!

ORIGINAL: babyboy2010

I Natt har eg bare sovet 4 timer eller noe i den duren, har vært konstant våken med skikkelige ubehagelige menssmerter, har aldri kjent det slik før! Prøvde og skifte liggestilling, men hjalp ikke noe særlig, var først nå når eg ikke orket å ligge i senga lenger og stod opp at det forsvandt litt..

Er vel egentlig litt forvirret, er dette liksom helt normalt, lest en del og det kommer fram som modning, men har hatt skikkelige mensrier flere ganger for dagen i en hel uke!

Hva sier dere jenter??

Takk

Det var dagens syt fra meg[:-]

Uff høres ut som meg det der ;p Er ikke sikker selv.. Men jeg har fortsatt de smertene da.. :( Blir nok å sjekke på føden etterpå..

Akkurat sånn har jeg det også. Er 39 uker i dag og siste uka har jeg hatt kraftige mensensmerter og kynnere for ikke å snakke om de vonde nedpressmertene, som kjennes som stikkinger, eller slags knivstikk nederst inni magen. Syntes disse stikkingene er de verste, og da klarer jeg nesten ikke å stå oppreist. De kommer som regel når jeg reiser meg etter jeg har ligget lenge, eller når jeg må på do. Syntes disse stikkesmertene er skikkelig vonde, værre enn de kraftige kynnerne og menssmertene. Legen sa at det ikke var så vanlig at nedpress var så vondt. Og da ble jeg litt bekymra. Begynte å tenke på hva det kan komme av. Får ta en tur til legen igjen i morgen. 

Back
Topp