Au au.. syk?!

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Var på jobb i dag. På vei hjem begynnte jeg å bli uvell i magen. . Ble bare verre å verre. .. kom meg omsider hjem. Bilturen føltes som en evighet... har kastet opp å løpt litt på do.. men er vondtene i magen som er verst. .. er heldigvis ikke nede i magen så er ikke noe med lille.. men skikkelig vondt. . Har sikkert spist noe som ikke var så bra... stakkar, får vondt av lille som må bo inni der.. hehe.... på d verste måtte jeg ta til tårene. Rett før jeg ringte føden for å høre om han kunne ta skade av d... men nå har d roet seg litt så håper d er over... typisk nå som sambo skal reise.. håper d var noe feil mat å ikke at d er spysyka som lurer... fisj... ein liten klagetråd fra meg i dag:(

:( hørtes ikke godt ut!
Er nok noe du har fått i deg, så drikk masse og vent til det går over.

Masse god bedring :-)

Huff... Vet mye om hvordan det er å ha mageproblemer i svangerskapet (desverre).. Unner ingen det!
Jeg fikk afipran da jeg slet veldig med knip og kvalme men da er alternativet å sitte på do så jeg vet ikke hva som er ''best''.. :P

Håper du blir fort frisk! :)
God bedring.

Det hørtes ikke noe godt ut! :-)
Typisk at man blir syk når samboer o.l. skal reise vekk.
Får du tatt deg en fridag imorgen, eller satser du på å bli forst frisk igjen?
Du får prøve å få deg i noe mer mat og drikke, og legge deg på sofaen.
Masse god bedring! :-)

Uff :-( God bedring!

æsj.. er så kjedelig å bli syk.. god bedring :)

Tusen takk alle... ligger å slapper av nå. Har kommet seg litt... ser formen ann i morgen om d blir en fridag eller ikke. .. småen i magen er d vertfall god gang i så han er ikke berørt av mors elendige form. . Heldigvis:)

God bedring!

Back
Topp