Au au, for en dag...

maoam

Elsker forumet
Våknet kl 1.30 i natt og var skikkelig kvalm. Endte med at jeg kastet opp litt. La meg igjen, men fikk ikke sove. Kl 3.30 tenkte jeg at jeg skulle ta meg litt gaviscon siden jeg var så "sur" i magen.

DA kom den omgangen med oppkast! Brakk meg så  jeg er sikker på tolvfingertarmen var en tur nedi doskåla! Fyttirakkern for en omgang! [&:][&:][:'(][&:][:'(][&:][&:]

Etter det har jeg holdt tett, men har så vondt i kroppen og hodet. Prøvd å få i meg noe, men magen tar ikke vel i mot, for å si det sånn... [:'(]

Tror det eneste som hjelper nå er at noen synes litt synd på meg, her jeg sitter med mine to små og bare har lyst til å legge meg å sove. I tillegg skal min kjære jobbe lenge i dag, så jeg har ungene alene helt til de legger seg for natta...[:(]

Huff og huff! jeg hadde det der for noen uker siden og jeg KLARTE IKKE å være alene med ungene! Jeg måtte ringe samboeren så han kom hjem fra jobb, for jeg klarte ikke holde øya oppe engang! Så jeg sov mens Lovise lekte på gulvet...er ekkelt! også frøys jeg og svetta om hverandre og hadde dritvondt i kroppen, spes ryggen!!

Så jeg beundrer deg hvis du holder ut dagen alene med 2 små!!
God bedring, håper det går fort over!! :)

huff det hørtes ikke mye godt ut!!! masse god bedring....

uff,,stakkar deg.. Det er helt forferdelig å ha spysyke[:'(]!! må ha god bedring..[:)]

Back
Topp