au au auuuu

Noen lekker litt og litt, men du merker jo at du blir våt i trusa.. I badekaret merker du det nok ikke derimot..

Masse lykke til [:D]

masse lykke til!!!!!

lykke til.... håper du snart har prinsessa di hos deg[:)]

quote:

ORIGINAL: *Bekkizz22*

Rier?? Oh my god!! Men gjør ikke det vanligvis skikkelig vondt da? det er jo ikke SÅÅÅ vondt liksom.. uæææh.. Kjente det i stad i ca 5 minutter, men etter jeg hadde vært ute og lufta vofsen så var det borte!
sånn hadde jeg det og....jeg tenkte at det skulle gjøre vondere enn det her.... og når jeg kom inn på sykehuset så var jeg sikker på at jeg ville bli sendt hjem, men jeg ble skrevet inn kl 16 og kl 19.42 var sebastian der

hehe... kjenner meg igjen i denne ja... den eneste grunnen til at jeg gikk på sykehuset var fordi at det var mamma og mannen min som maste på at jeg måtte gjøre det. Jeg var 100% sikker at dette ikke var rier. Men jeg kom inn med 7 cm åpning!! kom inn 14.30 og 19.55 var Eilin ute!! Jeg ønsker deg hvertfall lykke til om det er no på gang...:)

Er da so lurt å legga seg i badet da??
kan stoppe opp vist du gjer da for tidligt.. verftall gjorde da da hos meg!!

Utrolig spennende.

Hvor lang tid er det mellom riene da?

Du må ikke glemme oss nå da i alt kaoset...hi hi!!!
Venter spent på oppdatering!

jeg har også hatt sånne "mensensmerter" går liksom litt under magen og så bak i ryggen.varer ca 5 min i gangen. får disse noen ganger om dagen.kan dette være modningsrier?? trodde kanskje det var hodet som holdt på å feste seg jeg[8|]..

noen som har hørt noe om hvordan d går...???????
så nysjerrig...[:D][8|][:D]

Tror nok du har rier....

Lykke til hvis det er fødselen som er i gang!

Klem,M

Hvordan går det???
Noe enda???
Lykke til [:D]

Er det noen som har hørt noe?!
Nysgjerreig her nå!

Åh så spennende!! [:D]

Venter i spenning på hva som skjer videre!! Lykke til.

Har det sjedd noko mon tru????
Berre litt nyskjerrig eg... hihi.

Back
Topp