au au au..

Anede

Elsker forumet
uff, nå fikk jeg skikkelig smerter igjen.. har småsmerter gjennom dagen, og pluselig blir de kjempe sterke.. men nå fikk jeg litt krampelignende smerter i lysken og nedover lårene også...
VIL IKKE MER NÅ!!! Melder meg ut av gravidklubben og blir med ett tynn igjen og smerter og tanker om fødsel blir borte... jippi!!!

hehe,nei det går nok isje det.hehe.men eg skjønne deg så godt.det begynne å bli ett hekkans slit dette.eg e så kvalmen i dag at eg har bare lyst å stappa fingeren i halsen!!!!eg har og vondt i ryggen,eg føle eg tippe snart rondt.[:@][:@]eg vil og ha kroppen min igjen[:@][:@]

ORIGINAL: barn3

hehe,nei det går nok isje det.hehe.men eg skjønne deg så godt.det begynne å bli ett hekkans slit dette.eg e så kvalmen i dag at eg har bare lyst å stappa fingeren i halsen!!!!eg har og vondt i ryggen,eg føle eg tippe snart rondt.[:@][:@]eg vil og ha kroppen min igjen[:@][:@]

signerer den... gleder meg vanvittig til å få på meg dongeribuksene mine igjen!!!

nå synes jeg du er urettferdig.. [X(]hvorfor går ikke det liksom??[8|] Jeg vil jo ikke mer og sier stopp.. da må det jo skje da.. eller..[8|] ånei, glemte visst at noe annet bestemmer over kroppen min nå ja.. har null kontroll lenger.. VIL IKKE MER!!!!
Vil ha kroppen min tilbake, vil ikke ha smerter, vil ikke være redd, vil alt skal være som før......

akkurat nå skulle jeg ønske babyer virkelig kom med storken......[:(][X(][&o][:@][:o]

Det kommer til å gå strålende dette Anede! Vi er nok alle litt redde og engstelige både for fødsel og det som kommer etterpå..! Er naturlig det!
Tenk på det du får etter fødselen.. Kroppen din er skapt for å føde, og den gjør jobben sin på en helt fantastisk måte, og du har mange andre ressurser til å hjelpe deg med.. Be om smertestillende dersom det blir for tøft, og tenk på alle fagfolkene du ar rundt deg til å hjelpe!
Lykke til..!!

Uff skjønner hvordan du har det. Noen ganger er det veldig greit å være gravid, men andre ganger er det rett og slett pyton!! Har smertene på utsiden av høyre lår. Akkurat som lille snuppa mi trykker på noen nerver eller noe. Skvetter til hver gang hun er borti...Også trykker det nedover...
Heldigvis snart ferdig...

uff ja, det er ikke så greit dette her...  sliter såå med fødselsangst, og når jeg da i forgårs natt på sykehuset får høre at jeg har sammentrekninger og snart åpning og at jeg ikke får lov å gjøre noe som helst i frykt for at fødselen skal starte, så får jeg ikke mindre panikk.. trodde jeg kunne fortrenge fødselen litt lenger, men nå må jeg jo se det i øyene.. uff..uff..uff..uff....
Prøver å tenke at " alle andre klarer det jo, hvorfor skal ikke jeg klare det.." men det funker ikke i mer enn 2 sek... så er jeg vettskremt igjen.. Det er ikke fysisk mulig i mitt hode at en baby skal kunne komme ut fra det lille hullet.. hjelper ikke at en får 10 cm åpning..  Er livredd for å revne.... Uff.. hva har jeg rotet meg opp i????

Burde vel egentlig være glad for at jeg kanskje kunne fått det overstått snart, men jeg vil ikke!!!!

Dritt mannen som har fått meg oppi dette rotet.. grrr...[:@][8D]

Kunne ikke ungen bare glidd ut liksom.. akkurat som ingenting.. Vil jo så gjerne møte han også... Selv om han er litt slem mot meg for tida.. [:D] uff, må prøve å le litt ogs midt oppi all redselen, hvis ikke så tar jeg livet av meg.. he he..[8D]

jeg prøvde å ta det opp med jordmor, men er ikke så flink til å snakke om sånt.. er så redd for å virke sytete og pinglete... uff.. så hun skjønte ikke alvoret i hvor redd jeg er...

Men må bare si at det er utrolig godt å ha dere jenter som støtte! Godt å få det ut fra hodet og ned på "papiret"...
takk for at dere holder ut med klagingen!

klag i vei du, men jeg håper at du kan få tatt det opp med jordmor før fødselen er igang... så ikke denne fødselsopplevelsen  blir traumatisk for deg - det er sikkert ting hun kan gjøre for at du skal bli tryggere på det som skal skje.

Uansett ønsker jeg deg lykke til!!

Det som er greit for dere førstegangsfødende er at dere ikke vet hva dere går til, litt kjedeligere å sitte og vente på hva som skal skje og når man kjenner litt smerter så kommer minnene tilbake. Men når du er oppi det så er det så naturlig og når du er ferdig så har du glemt ut hvordan det var å fø helt til du skal gjøre det for andre gang då da[:)]

kjenner meg igjen i dere alle tror jeg. gruer meg til å føde, men gleder meg masse til å bli ferdig. geder meg til å få på meg vanlige klær og skoene mine igjen. har kun et par slippers jeg får på meg[:'(] føler meg som en vannballong den siste uka. forslag til hvordan få den ut?

Back
Topp