AU,AU,AU

unemoren

Forumet er livet
Da har je begynt på tabeletter som skal stoppe melke produksjonen har så sinnsykt melkespreng[:'(][:'(][:'(]gjør skikkelig vondt.....håpe det går fort over.....

ORIGINAL: unemoren

Da har je begynt på tabeletter som skal stoppe melke produksjonen har så sinnsykt melkespreng[:'(][:'(][:'(]gjør skikkelig vondt.....håpe det går fort over.....

Sikkert noe jeg har gått glipp av mens jeg var på sykehuset, men hvorfor skal du stoppe melken?

for jeg har ikke nok melk til ella og har fått så mye sår det gjør så j........ vondt derfor skal jeg stoppe melken....

ingebjørg:kan ikke pumpe meg for da stimulerer ejg melkeproduksjonen....

ORIGINAL: unemoren

for jeg har ikke nok melk til ella og har fått så mye sår det gjør så j........ vondt derfor skal jeg stoppe melken....

ingebjørg:kan ikke pumpe meg for da stimulerer ejg melkeproduksjonen....

Å, da skjønner jeg. Husker hvor vondt det var når man skulle slutte å amme, ja! Ble så kvalm av de tablettene jeg, så jeg greide ikke ta de. Melket meg i vasken istedenfor, når det ble altfor ille... [&:]

jeg er bare blitt svimmel......håpe det avtar......ja var ikke bare bare å ta den avgjørelsen å slutte å amme....var mye tårer.[:(][:(] ella koser seg med mme så det er jo bra....[:D]

Back
Topp