au au au!!!!

eelo

Blir kjent med forumet
har så grusomt vondt i nedre del av magen min.. hadde det i hele går kveld så eg tok en paracet, tenkte det kunne hjelpe litt, men neida... og det har vore ille i natt og eg kjenner det fremdeles.. eg har ikke blødd noe men det gjere bare veldig vondt..
vurdere og eg skal kontakte gynekologen min eller legen.....eg er 9 uker på vei...
håper det ikke er noe galt.....

 
Vanskelig å si, men jeg fikk også kjempe smerter nede i magen for en uke siden. Greide nesten ikke stå oppreist. Jeg ble kjempe redd og fikk en haste UL. Alt var i skjønneste orden. Det er visst normalt med smerter fordi det kan komme av så mye.
Vet du om det er lenge siden du har vært på do og bommelom?
Fordøyelsen går halvparten så fort som normalt når man er gravid, og med ekstra press på tarmene kan det gjøre grisevondt. Mange sliter med forstoppelse.

Men hvis du føler deg usikker, ring legen. Jeg ble mer avslappa til smertene (som jeg fortsatt har innimellom) da jeg fikk se med egne øyne at mini strakk på hender og føtter og hjertet banket så fint <3
 
eg har diare no for å sei det slik...
eg har jo spydd opp maten min hver dag, så legen sa at eg måtte se og få i meg mer mat osv.... så igår spiste eg kylling og ris... det holdt eg på, spydde ikke det opp att... men har hatt oppblåst mage og vondt i nedre delen av magen etterpå...og har slitt mye med luft i magen i natt... og har vore 4 ganger på do no og hatt skikkelig diare....
 
Back
Topp