Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
måtte bare stå opp igjen jeg. har ikke sovet i hele natt, ikke sjans om jeg får sove.
Har så vanvittig vonde menssmerter at jeg klarer nesten ikke stå på beina til tider.
Visst ikke de gir seg snart så ringer jeg til føden altså, for dette her er vanvittig vondt!!!!!
Det gikk over etterhvert så jeg fikk sove litt iallefall.. er ikke kommet tilbake, så tenker jeg skal sove litt til.
Men kommer det tilbake så ringer jeg!
Det gikk over etterhvert så jeg fikk sove litt iallefall.. er ikke kommet tilbake, så tenker jeg skal sove litt til.
Men kommer det tilbake så ringer jeg!
Det må du gjøre altså...!!
Skummelt å gå m SÅ vondt over en lengre periode...[8|]
Jeg har jo hatt det der lenge..så burde kanskje ringe jeg og om det kommer[8|] Men jm sa at jeg skulle ringe om de kom regelmessige..mine kommer regelmessig men slutter etterhvert.. Håper dine slutter TOve.. Lykke til..ring om du er bekymret...
Jeg snakket med jordmor og hun sa jeg skulle ringe visst de ble regelmessig. Ble ikke det da. Gikk heldigvis over, så jeg fikk sove noen timer. Sto nettopp opp nesten. kjempefint med litt søvn ja!!
Men kommer de tilbake nå så ringer jeg tror jeg, bare for å høre hva de sier! Skal heldigvis til legen i morgen da, litt betryggende.