Au au au

fano

Gift med forumet
I venstre side av ryggen så er det en intens smerte. Det er ikke trykkvondt og kjennes ikke ut som betent heller, men det sprer seg litt. Det sitter under skulderen og ned under ribbeina bak. Jeg har hatt nyrestein en gang før og dey kan kjennes ut som det kanskje er noe sånt på vei, men da jeg hadde det forrige gang så kom den bare plutselig, men jeg har vært sånn i går og i dag og det blir nesten litt værre.  Noen som drar kjennsel på hva dette kan være? Har ikke tatt noe smertestillende og gidder ikke fly ned døra til legen heller.

Hm... Kan dessverre ikke hjelpe deg annet enn KOM DEG TIL LEGEN[;)]
God bedring!!![:)]

Jeg har også hatt nyresten faktisk 2 anfall siden påske..
Kan også høres ut som mulig lungebetennelse... Er det vondt når du hoster? trekker pusten inn (kanskje dypt)?
Hadde vudert lege....
ta en crp så finner de fort ut om det er infeksjons niv i kroppen din og da kan du få antibiotika...
Hvis lungebetennelse har noen oftes feber og får opp ekkelt slim... Surkle lyder på lungene. Andre kan gå med sjult lungebetennelse. Ganske farlig.

God bedring

Tusen takk [:D] Det er nok ikke lungebetennesle. Er ikke forkjølet, ikke gjør det vondt når jeg hoster, det siter bak i ryggen og bare er konstant vondt liksom. Får la det gå et par dager til og se...

ORIGINAL: fano

Tusen takk [:D] Det er nok ikke lungebetennesle. Er ikke forkjølet, ikke gjør det vondt når jeg hoster, det siter bak i ryggen og bare er konstant vondt liksom. Får la det gå et par dager til og se...

Bare så du vet det...
Lungene går bak i ryggen...

jeg veit, både lunger og nyrer [:)]  Håper bare det går over, bare at et er en strekk eller lignende [:)]

ORIGINAL: fano

jeg veit, både lunger og nyrer [:)]  Håper bare det går over, bare at et er en strekk eller lignende [:)]

Uansett Fano masse god bedring... håper det er strekk som du sier...

ORIGINAL: IVFProver84

Jeg har også hatt nyresten faktisk 2 anfall siden påske..
Kan også høres ut som mulig lungebetennelse... Er det vondt når du hoster? trekker pusten inn (kanskje dypt)?
Hadde vudert lege....
ta en crp så finner de fort ut om det er infeksjons niv i kroppen din og da kan du få antibiotika...
Hvis lungebetennelse har noen oftes feber og får opp ekkelt slim... Surkle lyder på lungene. Andre kan gå med sjult lungebetennelse. Ganske farlig.

God bedring

har ikke hatt nyrestein,men signere alt det andre.god bedring snuppa[;)]

jeg hakke peppling på hva det er [;)]

men GOD BEDRING [:D][:)][:)]
jeg ville tatt en telefon til legen jeg da [;)]

Legen visste ikke hva det kunne være. Hunmente det kunne være muskulært eller i senene. Resept på paralgin forte  det jeg gikk med. Hjelper lite syns jeg, og gubben har masert hele ryggen med aloe vera heating lotion, og fortsatt veldig auuuua [:(]

Back
Topp