au au au...

bolledeigen

Betatt av forumet
har hatt skikkelig verk på venstre siden av magen langt nede,ca fra livet og ned mot underlivet siden i går ettermiddag....har det ennå.
veldig ubehagelig, noen som har kjent dette? det jeg lurer på er vel om det er normalt?

tenkte på at det kanskje var at det strekker seg der inni, men det pleier jo og gå vekk.....

Den siste uken har jeg hatt en del "strekke" smerte på siden av magen...
Babyen vokser jo veldig fort for tiden så det er ikke unormalt at du kjenner at livmoren strekker seg[:)]

ja men er ikke det egentlig bare når man beveger seg litt fort eller det kommer og går? her har det vært hele tiden...

ORIGINAL: mokkenikke88

Den siste uken har jeg hatt en del "strekke" smerte på siden av magen...
Babyen vokser jo veldig fort for tiden så det er ikke unormalt at du kjenner at livmoren strekker seg[:)]

Det er helt normalt.. liggament smerter er det..

jordmor sa man kan kjenne smerter i lysken fordi den vokser så mye nå... pleide å komme brått - men de pleide også å bli borte fort... så vet ikke om det er det heller...

hvis det er plagsomt kanskje du skal ta en telefon til jordmor eller lege i morgen for å høre om det er noe å bekymre seg for evt om det er noe du kan gjøre for å hindre eller minske smertene?

Jeg hadde vokse smerter mellom uke 10 og 11 da var det vondt, men ellers får jeg veldig vondt når jeg reiser meg brått eller nyser og hoster..

hørtes rett og slett som det strekkes veldig der for deg nå,håper det går over da, ikke bra med aua

Lurer på om det er det samme jeg har..[&:] Men er øm i det området også, når jeg trykker...

Back
Topp