Au, au, au! *Ikea-snekring

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Klarte ikke vente på at sambo skulle skru sammen stellebordet til helgen, så jeg trosset bekkenplagene og skrudde det sammen selv idag :P Au, au, au!! Kroppen hyler av vondter! Men det ble fint da :P
Nå er det favoritt-lunsjing før jeg henter snuppa på sfo i øsende, pølsene Petra-regnvær.... ;)

.. Én ting til.... Finn 1 feil på stellebordet da! Banna en deeeel da jeg så (til slutt) at den nederste planken er feil vei.... :S

ImageUploadedByBV Forum1442495022.501359.jpgImageUploadedByBV Forum1442495032.974369.jpg

Akkurat samme stellebord har vi kjøpt! Skal monteres i helga, jeg tar ikke sjansen på å gjøre det selv :P

Jaja, en planke feil vei spiller vel ingen rolle ;) ;) syns du har vært flink jeg :D

Akkurat samme stellebord har vi kjøpt! Skal monteres i helga, jeg tar ikke sjansen på å gjøre det selv :P

Jaja, en planke feil vei spiller vel ingen rolle ;) ;) syns du har vært flink jeg :D

Haha, det samme skrev sambo på en melding, men likevel fryktelig irriterende :P
er ellers veldig fornøyd med stellebordet altså, selvom det såklart ikke har kommet i bruk enda! Men koselig å ordne litt istand nå :)

Ja, veldig koslig :) og så syns jeg det er så greit å kunne legge stelleprodukter og bleier på "riktig" sted, istedet for stappa inni et skap på gjesterommet :P og at de minste klærne kan vaskes og legges i skuffene. Smelt <3

Ja, var ikke så godt for kroppen kjenner jeg nå ;) Klarte bare ikke å la være :P

Haha, jeg henger meg veldig opp i detaljer når det er noe jeg selv har ordna som ikke gikk som det skulle....! :P

Ja, var ikke så godt for kroppen kjenner jeg nå ;) Klarte bare ikke å la være :P

Haha, jeg henger meg veldig opp i detaljer når det er noe jeg selv har ordna som ikke gikk som det skulle....! :P
Hehe sjønner deg godt jeg :) mitt står enda nedpakket men må nok opp i oktober :D ikke lenge til det nå :D

Jeg har også kjøpt samme stellebord ☺☺ monterte det selv for en liten stund siden.. det gikk fint, men merket det godt i kroppen etterpå; )

Føler det er for tidlig til å skru sammen ting og tang jeg.... Er jeg den eneste som ser slikt på det?

Føler det er for tidlig til å skru sammen ting og tang jeg.... Er jeg den eneste som ser slikt på det?
Her er det faktisk sambo som er mest ivrig :P jeg bytter mellom å føle at jeg har god tid, til å få panikk over hvor kort tid det er igjen :D

Klarte ikke vente på at sambo skulle skru sammen stellebordet til helgen, så jeg trosset bekkenplagene og skrudde det sammen selv idag :P Au, au, au!! Kroppen hyler av vondter! Men det ble fint da :P
Nå er det favoritt-lunsjing før jeg henter snuppa på sfo i øsende, pølsene Petra-regnvær.... ;)

.. Én ting til.... Finn 1 feil på stellebordet da! Banna en deeeel da jeg så (til slutt) at den nederste planken er feil vei.... :S

Vis vedlegget 136514Vis vedlegget 136515

Så flink du er :D
Vi skal kjøpe stellebord nå og vi tenkte på det samme stellebordet som du har. Vet du noe om hvilken stellemadrass som kan brukes? Må stellemadrassen komme fra IKEA eller kan jeg kjøpe stellemadrassen fra Babyshop?

Så flink du er :D
Vi skal kjøpe stellebord nå og vi tenkte på det samme stellebordet som du har. Vet du noe om hvilken stellemadrass som kan brukes? Må stellemadrassen komme fra IKEA eller kan jeg kjøpe stellemadrassen fra Babyshop?

Vi tok den fra Ikea, men det MÅ ikke være den :) Vil tro den andre er litt stor til å være inni når toppen er lukket sammen som på bildet her, men den kan jo f eks stå oppå hvis toppen er lukket. Når den er nede/åpen er det god plass :)

Vi har heller ikke skrudd sammen ting ennå - meste er kjøpt inn, så får vi vel ta tak i det når vi finner tid :P

Synes det ble fint :) jeg har en seng, en kommode, en lekekasse og lekekjøkken å skru sammen fra IKEA :o tror jeg satser på litt hjelp fra gubbisen. Har en vugge og som må skrus sammen.

Det synes jeg helt til her om dagen :P Har ikke hatt behov for å handle en gang, men plutselig skulle alt skje NÅ ;) Synes det er greit å få gjort litt nå, fordi jeg vet jeg blir mer og mer udugelig i formen, og trenger nok å slappe av de siste ukene.

Synes det ble fint :) jeg har en seng, en kommode, en lekekasse og lekekjøkken å skru sammen fra IKEA :o tror jeg satser på litt hjelp fra gubbisen. Har en vugge og som må skrus sammen.

Lurt å få hjelp ja! Sambo skal få skru resten :P Så tar jeg klærne og sengetøy osv etterhvert :)

Én ting jeg ikke hadde tenkt på før, men som gikk opp for meg igår, er at for oss som har flere barn er det en stor del av forberedelsene for dem også at det kommer litt babyting på plass. Begge våre på 6 & 7 år synes det var veldig stas å få vugge + stellebord på plass, og de kikket på alle babyklærne sammen igår kveld. Det kom også mange tanker rundt å få en lillebror, så vi fikk snakket mye sammen i tillegg. Så sånn sett er jeg glad nå for at ikke alt kommer på samme tid, altså både tingene og lillebror :)

Så flink:D Jeg hadde gitt opp før jeg hadde begynt omtrent:P

Back
Topp