Livmorregnskap
Livmorregnskap
Mini er 15 dager gammel og spiser hver 2-3 time. Vi bruker ammeskjold da mine brystvorter ikke er lange nok til å gi mini godt nok tak. Det er ikke mye å gjøre med sugegrepet når vi bruker ammeskjoldene, og nå er det blitt så sårt på brystvortene at jeg nesten starter å gråte og spenner hele kroppen min når han tar tak. Det føles som noen kutter brystvortene opp med kniv. Merker nå at disse smerter utfordrer min tilknytning til mini - jeg blir oppgitt og lei meg når han ønsker mat, og noen ganger er pausene fra puppene bare i underkant av 1time...Jeg har godt med
melk og pumper 2-3 flasker/måltider om dagen, men lurer nå på om jeg skal trappe opp flaskematingen med morsmelk og redusere ammingen fra puppene til kanskje 2-3 måltider pr døgn. Vurderer IKKE å gi morsmelkerstatning. Noen som har erfaring med dette? Føler litt på det å ikke gi direkte fra puppene lenger...
Det blir jo også litt mer styr med pumping, oppvarming, vasking og sterilisering... Alle innspill, tips og erfaringer tas imot med takk!
melk og pumper 2-3 flasker/måltider om dagen, men lurer nå på om jeg skal trappe opp flaskematingen med morsmelk og redusere ammingen fra puppene til kanskje 2-3 måltider pr døgn. Vurderer IKKE å gi morsmelkerstatning. Noen som har erfaring med dette? Føler litt på det å ikke gi direkte fra puppene lenger...
Det blir jo også litt mer styr med pumping, oppvarming, vasking og sterilisering... Alle innspill, tips og erfaringer tas imot med takk!