Attpåklatten, hvor er du?

ChubbyN

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Smånissene 2022
❄️ Januargull 2023 ❄️
:sorry:Hei! Prøver meg på en dagbok jeg. Mange tanker, og ingen å dele de med. Har prøvd å lufte de med mannen, men han får dette naturlig nok mer på avstand siden det ikke foregår i hans kropp.

Jeg er 32 år, og har fra før to barn på 12 og 9. samboer har ingen barn.
Prosessen for å komme dit at jeg var klar for et barn til har vært laaang. (Han ville ha barn når vi traff hverandre for mange år siden, men har godtatt at jeg ikke ønsket.) Mye pga min alder, også har jeg har en del teite motforestillinger om å få barn med to ulike menn. (Begge deler er bare teit, for hadde aldri i verden tenkt at andre på min alder var for gamle, og tenker det er helt normalt med barn med to forskjellige.) Men dere vet, vi er selv vår største kritikere.

Nå er jeg altså klar.
Fjerna spiralen i slutten av mars og fikk for første gang på 7 år mensen bare to dager etterpå. EL kom som bestilt 14 dager etter det. Nå er jeg 10 DPO, med negative tester - og utrolig mange tanker om situasjonen. Det ene sekunder er jeg overbevist om at jeg er gravid, mens sekunder etterpå har jeg slått meg til ro med at det ikke har gått på første forsøk.
Hvor teit er ikke det, å være så skråsikker på første forsøk?
Men her er jeg altså, overbevist om at jeg FØLER at jeg er gravid. ☺️:sour:

Det blir nok en hard lærdom når/om mensen kommer i helgen - men sånn er det.
 
:p Meg, når jeg vurderer å teste for 2.gang, 10 dpo, selv om forrige test var blenda hvit. :D
 

Vedlegg

  • E8AD06EA-B6DC-432E-8E94-02F95529093F.jpeg
    E8AD06EA-B6DC-432E-8E94-02F95529093F.jpeg
    79,5 KB · Visninger: 37
Jeg skjelver, jeg er glad, jeg er så forventningsfull og redd for å bli skuffa. Jeg hadde aldri hørt om en skyggestrek før jeg kom inn her, så hadde jeg ikke vært her inne så hadde jeg helt klart tatt dette som en positiv test. Finnes det noen måte å se forskjell på skyggestrek og vanlig? Jeg kan nesten ikke vente til apoteket åpner! :D

er 11 dpo, sånn ca.
 

Vedlegg

  • 1ABF8E38-617B-4036-8529-B6618274F75D.jpeg
    1ABF8E38-617B-4036-8529-B6618274F75D.jpeg
    371,5 KB · Visninger: 65
Jeg skjelver, jeg er glad, jeg er så forventningsfull og redd for å bli skuffa. Jeg hadde aldri hørt om en skyggestrek før jeg kom inn her, så hadde jeg ikke vært her inne så hadde jeg helt klart tatt dette som en positiv test. Finnes det noen måte å se forskjell på skyggestrek og vanlig? Jeg kan nesten ikke vente til apoteket åpner! :D

er 11 dpo, sånn ca.
Jeg ville ansett denne som babystrek!Jeg tror metode er ganske lite «skyggete» og slår ut sent også, så dette må jo love godt!
 
Jeg ville ansett denne som babystrek!Jeg tror metode er ganske lite «skyggete» og slår ut sent også, så dette må jo love godt!

Sitter nå med tre tester (metode strimler), alle sammen med «skyggestrek». Kan det virkelig være!
 
Sitter nå med tre tester (metode strimler), alle sammen med «skyggestrek». Kan det virkelig være!
Så stas! :joyful: Det høres jo veldig lovende ut da! Hvisker gratulerer! :love7 Skal du teste med digital senere, for å få det svart på hvitt?
 
Så stas! :joyful: Det høres jo veldig lovende ut da! Hvisker gratulerer! :love7 Skal du teste med digital senere, for å få det svart på hvitt?

Har veeeldig lyst, men vet ikke helt om det er for tidlig enda når strekene er så svake på strimlene ? Tenkte hvertfall å kjøpe en clear blue early test.
 
Har veeeldig lyst, men vet ikke helt om det er for tidlig enda når strekene er så svake på strimlene ? Tenkte hvertfall å kjøpe en clear blue early test.
Det tror jeg absolutt ikke, jeg tok digital med ukesindikator, da babyplan tidlig hadde svakere strek enn det du har (og den slo ut), første gang jeg ble gravid:)
 
Herregud jeg vil hyle høyt, rope og fortelle det til alle! RFSU tidlig var negativ, men nå har jeg en positiv CB, og 5 positive strimler. (alle veldig svake!) Det er nesten flaut om dette har gått på 1. forsøk.. :facepalm:

Tar en digital i morgen, på morgenurin :D
 
Fortsatt veldig svake strimler, men digital slo ut. Redd for kjemisk, men trur jeg bare må senke skuldrene og vente å se. (Lett å si..)
 
Back
Topp