Attpåklatt-skatt<3

Hvordan gikk d?:)

Ja si det. Litt blandede følelser akkurat nå...
Legen som skulle gjøre UL på meg kunne ikke pga et hastekeisersnitt, så jeg fikk "bare" tatt noen blodprøver og prate med en jordmor.
Hun kunne da fortelle meg at etter å ha sjekket mine papirer, hadde jeg en forsterket sjanse til å få tvillinger,
men det kom vi til og se ved den nye UL-timen jeg ville få om 2 uker.
Bah...jeg vil ha UL nå liksom...og ihvertfall etter hva hun sa...:-/
Godt er det ihvertfall at alt så normalt ut...<3
 
Off..ja..skjønner..og spesielt etter man har gådd å ventet og gruegledet seg til ul. Men vra alt sto bra til :D to uker går fort det:)
 
Da var det helge-tid! Ligger fortsatt i senga og er trett som en dupp :-/
Orker liksom ikke å stå opp :D MEN, jeg kjenner at kvalmen surrer rundt, så man må vel bare ta mot til seg :p
 
Kvalm, kvalm, kvalm...slitsomt, men det gir også en godt følelse.
Jeg kjenner jo ikke til så mye av selve graviditeten enda, så jeg har liksom bare min oppblåste mage, kvalmen og de ømme brystene til og minne meg på om vidunderet som vokser i magen min <3
 
Omg...jeg har klart å trykket i meg 4 brødskiver med peanutsmør!!!
Hadde et øyeblikk "kvalm-fri", og utnyttet det maksimalt :D
 
Omg...jeg har klart å trykket i meg 4 brødskiver med peanutsmør!!!
Hadde et øyeblikk "kvalm-fri", og utnyttet det maksimalt :D
Blæh...straffer seg å ta sjanser ja...kvalm igjen:-/
Trøster meg med at det er verdens deiligste premie som kommer i juni <3
 
Grrrrr...Jeg har så lyst til og handle hodeløs i en babybutikk i dag!
Trenger motivasjon rundt denne kvalmen...å "bade" i babyutsyr må vel hjelpe litt?
Bare så synd at jeg ikke får ikke sjansen til det i dag da...foreldresamtale på skolen.
Jeg får lure gubben til helgen, så vi kan ta oss en baby-handle-bytur :D
 
Ok...siden jeg ikke klarte å komme meg til byen i dag, handlet jeg likeså greit inne på Jollyroom :p
Bleiebøtte, sutteklut og ammepute...jeg må flire av meg selv. Dette kommer til og bli verdens mest bortskjemte baby ;) <3
 
Er nok ikke helt i toppform for tiden...har fått noen underlige korsryggsmerter, og noe som ligner på uvi-brenning i underlivet.
La oss håpe at det er det og ikke noe annet:( Skal komme meg til legen på mandag og sjekke urinen min...om jeg ikke blir værre kløpper av helga da...
 
Blæh...var "nesten" ikke kvalm i helgen, men nå har jeg STORE problemer med å få ned mat...
For hver tygge jeg tar...eller etter hver sup melk...sitter jeg klar for springing til toalettet...føler meg ganske så grønn i trynet ja :-/
 
Merkelige greier dette med svangerskapskvalme. Helt frem til i går har jeg ikke vært kvalm før ongene har kommet seg på skolen...veldig praktisk sånn sett, bortsett at jeg har vært kvalm helt til jeg har sovnet.
I dag var det såvidt at jeg klarte å få i meg en halv riskake før jeg måtte prøve meg på å smøre frokost til guttene...ugh!
Det gikk på et vis :)
Jeg lurer på hvordan det blir i morgen...det flotte med kvalmen...er at det jobbes på spreng der nede for den lille <3
 
Bestilte angelsound i dag! Er så spent på hvordan det er å bruke den :)
Håper det ikke tar altfor lang tid med posten :p
Skal på ultralyd på torsdag, men det er jo nesten en hel uke til:D
 
Bestilte angelsound i dag! Er så spent på hvordan det er å bruke den :)
Håper det ikke tar altfor lang tid med posten :p
Skal på ultralyd på torsdag, men det er jo nesten en hel uke til:D

Hihi, jeg bestilte i natt. Hadde egentlig bestemt meg for å la være. Men når så mange her inne sier de finner hjertelyden, så måtte jeg bare..
 
Jeg også kunne tenkt med Angelsound... men får vente til ultralyd med å høre og se lille spire:)
 
Fikk angelsound i går i posten. Gikk fort...bestilte den dagen før :D
Prøvde den, men tror nok det er litt tidlig enda. Jeg hørte noen raske hjerteslag...sånn rundt 144, men doppleren klarte ikke å registrere de, så jeg måtte telle. Ikke sikkert det er riktig, men jeg hørte de en gang på ettermiddagen, og en gang før leggetid. Prøvde igjen i dag, men fant bare mine egene :p
Jeg skal vente med å bruke den nå...kanskje en uke eller to. Da hører man det sikkert bedre :)
 
9 uker i morgen og ultralyd på torsdag...her går det unna :p
Nærvøs...ja, men får ta det som det kommer...
Har heldigvis bare gått opp 1 kilo, og håper det ikke blir mer enn 1-2 kilo i mnd fremover...man kan jo drømme :D
 
Back
Topp