Atter en tråd om nav...

markus03[url=http://

Forelsket i forumet
Til dere som forsvarer nav til tider, jeg lurer litt på om dere noen gang har hatt problemer med de?? Eller er dere ansatt hos de muligens??
Nå har jeg vært sykemeldt siden 3 desember og har fortsatt ikke motatt sykepenger[:@]
Når man ringer får man bare svade svar.. Har nå vært oppe med papirene mine 3 ganger!! Fordi de ikke finner meg i systemet sitt.. I dag ringte endelig en saksbehandler fra nav meg, og hun skulle fikse alt for meg sa hun.. jippi tenkte jeg.. En time senere ringer den hyggelige damen meg opp igjen og sier at papirene mine atter en gang er borte!![:@] Det går jo bare ikke ann sier jeg.. Jo da, det gjør det.. Sykemeldingen er registrert men inntekts og skatte opplysningene er borte igjen.. Så hvis jeg var interessert i å få penger måtte jeg atter en gang komme med papirene mine!!???!![&:]
Nå er tålmodigheten slutt, tlf er sperret pga manglende evne til å betale, humøret er helt borte..

Hurra for nav!

Japp, de har hadde mistet søknader osv.. sånn at jeg ikke fikk pengene jeg skulle
ha i tide.. men har ingenting i mot nav uansett![;)]
for hadde vi ikke hatt nav så hadde vi ikke fått en dritt.. [:D]

Herregud.Jeg skjønner ikke at det er mulig! Jeg har vært i samme situasjon som deg,så vet åssen du har det[&o] 
JEg måtte atter en gang komme opp med papirene mine og da kom pengene dagen etter.
Ikke gi deg!Lykke til

Jeg har opplevd både negative og positive ting med nav[&:]. Men nå er jeg alltid innstilt på det værste og blir derfor ofte positivt overrasket.

JEG HAR LÆRT Å:

1. Ta kopi av alt du lever der.
2. Få bekreftelse på at du har levert papirene.
3. Få navn og direktenummer til saksbehandler[:D]
4. Når jeg ringer kundetelefonen så ber jeg alltid om at de setter meg over til navngitt person[;)]

Fatter ikke at det er mulig med så mye rot..[:'(] 
Grunnen til at jeg er sykemeldt er bekkenløsning,muskelknuter i hele ryggen og høyt blodtrykk.. Er 30 uker på veg og har nå en syk sønn hjemme i tillegg.. Men i morgen skal jeg altså ta 2 busser til nav sine kontorer i fyllingsdalen for så å ta 2 busser hjem igjen.. For 4(!!) gang.. Og forhåpentligvis motta penger snarlig..
Rett før jeg går til avisa!!

ORIGINAL: markus03[url=http://

Grunnen til at jeg er sykemeldt er bekkenløsning,muskelknuter i hele ryggen og høyt blodtrykk.. Er 30 uker på veg og har nå en syk sønn hjemme i tillegg.. Men i morgen skal jeg altså ta 2 busser til nav sine kontorer i fyllingsdalen for så å ta 2 busser hjem igjen.. For 4(!!) gang.. Og forhåpentligvis motta penger snarlig..

Hjelper ofte å gå til avisa,synd det skal være sånn!
Så kjedelig å ta så mange busser[&o]
Håper det ordner seg for deg i mårra[:)]

Fikk først nå saksbehandler og har notert hennes navn og tro meg hun vil ikke få fred fra meg, før pengene er på min konto!! Har heldigvis kopier av alt.
Bekreftelse har jeg også fått de to siste gangene, med haste merke på og alt.. Men det hjalp fint lite, for papirene var borte de..

Hurra sier jeg og! Når jeg skal ut i jobb igjen i sept, skal jeg aldri ha noe med de å gjøre igjen.. herregud for noen surrehoder, og for ett system.. Skjønner ikke hvorfor de har disse nav kontorene.. De kan jo ikke hjelpe deg når du kommer der.. Du skal bare fylle ut skjemaer eller så får du beskjed om å ringe nav.
[:@][:'(][:@][:'(][&:]

Kjenner jeg blir sint bare av å tenke på nav..
3 mnd gikk jeg uten penger, og 5 mnd uten banetrygden.. Og jeg leverte inn skjemaet 4-5 mnd før jeg gikk ut i svangerskapspermisjon..

Jeg fikk 2 kontantstøtter i dag[:D]  for første gang! så jeg er glad i Nav i dag...[8|] Kjipt med rot da... ville som en over her kopiert alt jeg leverte...

ja bare å gå til avisen. det fortjener de.
pengene jeg skulle hatt i des fikk jeg 12 jan. greit nok.
pengene jeg skulle hatt i januar har jeg purret på i ukesvis no og de fikk jeg i dag.
skal egentlig ha lønn fra de i morgen og men får de sikkert ikke på en mnd eller to. dritt lei av at nav kan styre på som de vil. hadde masse problemer med de i min første svangerskaps permisjon også.

GÅ til avisa..hadde jeg gjort...det der nytter ikke...fy f... at det går an!!

Back
Topp