Atter en helg

Champ

Gift med forumet
da har en uke til gått..... om noen timer går jeg over i uke 28!! det begynner å nærme seg til og med for meg nå [:D]

ORIGINAL: Nikki!

wow wow wow..........du flyr avgårde champ! ikke dra forbi meg da;)

oioi, nei skal prøve å ikke dra forbi deg nikki.
var på butikken i sta, da var det ei dame som sa: å gud du ser klekkeferdig ut! jaja, har bare nesten ti uker igjen.... hmm hun trodde meg ikke [&:][&:]

Blir koselig når småttisene dine kommer snuppa.
Hadde vært kos om han her ble litt lenger så det ikke ble så lenge mellom kidsa våre.

Hva er måla over magen din nå da snuppa??
Jeg ligger på ca 30 cm nå, du er vel en del større?

ja men du skal ikke se bort i fra at det ikke blir stort mer enn 2 uker mellom dem.. skal ikke gå lenger enn 9 uker til jeg ser det ut til [:)] aner ikke hvor stort magemålet er nå, i uke 24 var jeg 30.....

Du skal jo ha to, så de må jo ha litt mere plass vettu.
Men hvis jeg går på overtid så kan det jo hende vi verper omtrent samtidig siden jeg hare har igjen ca 7 uker nå[:)].
Blir spennende å se..

mer plass ja.... hehe, godt jeg har kjøpt ny bil nå, så kanksje jeg får plass jeg også [:)][;)]

Det er flott det, godt plass er viktig.
Dere blir jo ganske mange da...

ja du vet, slottet mitt må jo fylles opp i alle rom.... hadde vært dumt om det skulle vært et lite hjørne som sto ledig [:)]

har du lagt inn magebilde foressten?
skal ta nytt til uka... eller noe må jo ha hjelp - får ikke plass på kamera

Ikke lagt inn bilde enda nei, spørre Heidi hvordan jeg endrer bilde formatet med denne pcen. De er enorme. Des er jeg litt treig som vanlig, hihi..

hmm tror det er enklere å spørre bobler eller fruluna om hvordan du minsker bildene her på bv...

Kan bare ringe en kjapp telefon så ordner det seg... Bare jeg som er treig i grunn, men det veit du jo egentlig

Back
Topp