Atter en gang DAG 3

Samme her. Hadde aldri trudd jeg skulle klare å kutte ned på godter,snacks og fet mat! MEN,meldte meg inn på vektklubben.no. Noe sa PANG[:D] i hodet, og jeg kuttet på dagen alt av fyfy mat! Er faktisk ikke sååå aktiv inne på siden, men registerer enkelte dager for å se at jeg klarer å holde meg innenfor skjema.
Registerer trening, sjekker matvarer/oppskrifter.
Det som også ga meg et "piff" til å klare det var at det var veiedag 1 dag i uka, og måledag 1dag i mnd, det var så spennende å skulle se hvordan det har gådd!. Meldte meg inn 12 feb, og har til nå tatt av 4,5 kg. ¨Så ligger godt ann på skjema i forhold til anbefalt vektnedgang!

ojjjj der forsvant mye vann etter en dag hvertfall :) kjempebra :) keep up the good work :)

Til dere som vil prøve denne sykehuskuren, anbefaler jeg boken Mat som forbrenner fett av Dr. Caroline M. Shreeve
Akkurat samme prinsippet, men flere oppskrifter, suppen er litt anderledes, for å variere. Oppskrift på smoothie, fruktsalat, risotto osv.

ORIGINAL: Thilde.

Noen av dere som har tenkt på å prøve å bare kutte ned på inntaket av mat/søtsaker osv istede for slike hestekurer?
Tar man inn færre kalorier enn man forbrenner er man garantert vekttap. Har selv begynt å tenke over hva jeg spiser, spiser alt som før, bare mindre. Også har jeg kuttet ut søtsaker i ukedagene. Har gått ned 4kg siden 23.februar.

Anbefaler vektklubb.no jeg. Der får du mange aha-opplevelser.. [;)] Ikke er det så dyrt heller.

Nå er det vell poenget hennes og gå ned noen kg litt fort, for og bli kvitt søtsuget hun har hatt for og så begynne med et sundt og variert kosthold.
JEG ser ikke hva som er galt med det ? Og få litt motivasjon når man ser at man går ned i vekt er det vell ikke noe galt i ?
Flott for deg at du har klart og kutte ut søtsaker og alt sånt, men det er ikke alle som får det til på stående fot. Belive you me, for jeg har prøvd.

Tror ikke det er så veldig mange som forventer og bruke dette som en SLANKEKUR, og gå ned 10-20+ kg uten og legge på seg igjenn, men dette er en liten pangstart for mange.
Noe som får dem igang.

( Håper ikke jeg virker spydig,men hun lagde denne tråden fordi hun ville vise hvordan det gikk med henne og ikke fordi noen skulle komme med pekefingeren. )

lykke til!!!

harprøvd den jeg og, men haaaaaaaaater den suppa som pesten!. ÆSJ! å da funker det heller dårlig

med mer suppe man spiser jo mer tar man av :P

Hmm.. Hvor ble det av Thilde.? Ikke meningen at hun skulle slette seg som bruker [8|]

Jeg skal gå på denne dietten kun for å få av meg de kiloene raskt slik at jeg kan komme inn i buksene uten å holde inn magen heeeele tiden, ha ha [:D]
Jeg har ikke tålmodighet til å miste 1 kg i uka [&:]
Så når denne uken er over skal jeg begynne på vanlig mat og da er også sukkersuget borte.. Kjenner det allerede at suget er borte.. [:)]

Blir spennende å se hva vekta viser i morgen da.
Er jo bare vann og luft som forsvinner de første dagene [:-] [:D]

DAG 3: 67 kg..

Da er det i hvertfall ikke vanskelig å skjønne at det var mye vann som forsvant i går..
Men det skal sies at jeg spiste lite suppe i går,pluss at jeg skulle være sunn åspise frukt: DRUER!!
Men de er joo full av sukker..... Ikke bra, så nå har jeg kjøpt inn appelsiner og grønne epler [:D]
Det skulle stått at man ikke skal ha bananer og druer for de er på lik linje...

Da har jeg lært no nytt... Appelsin og grønne epler er best, samt kiwi og fersk ananas [:)]

MEN merker at magen er strammere, ikke så pløsete liksom.. Fremskritt, fremskritt [:D]

ORIGINAL: jk81

Hmm.. Hvor ble det av Thilde.? Ikke meningen at hun skulle slette seg som bruker [8|]

Jeg skal gå på denne dietten kun for å få av meg de kiloene raskt slik at jeg kan komme inn i buksene uten å holde inn magen heeeele tiden, ha ha [:D]
Jeg har ikke tålmodighet til å miste 1 kg i uka [&:]
Så når denne uken er over skal jeg begynne på vanlig mat og da er også sukkersuget borte.. Kjenner det allerede at suget er borte.. [:)]

Blir spennende å se hva vekta viser i morgen da.
Er jo bare vann og luft som forsvinner de første dagene [:-] [:D]

Hm... Fikk ikke med meg hva hun svarte.. Det var ikke meningen min heller da, men man må jo tåle og få svar på det man skriver...

Da er det i hvertfall ikke vanskelig å skjønne at det var mye vann som forsvant i går..
Men det skal sies at jeg spiste lite suppe i går,pluss at jeg skulle være sunn åspise frukt: DRUER!!
Men de er joo full av sukker..... Ikke bra, så nå har jeg kjøpt inn appelsiner og grønne epler [:D]

Da har jeg lært no nytt... Appelsin og grønne epler er best, samt kiwi og fersk ananas [:)]

MEN merker at magen er strammere, ikke så pløsete liksom.. Fremskritt, fremskritt [:D]

Lucky you.. Hehe, jeg syns uka når andre slanker seg går såå fort , men når jeg selv skal gjøre det så går det jo så sykt seint..

Hun tok det til seg som kritikk, men det var jo riktig det du skrev, jeg skulle bare komme ned i full fart før jeg edrer kosthold og får vekk sukkersuget [:)]

Men men, man kan ikke bare jatte med å være enig i alt som sies og skrives.. Men håper ikke det var utslaget til at hun slettet seg..

Ja, tiden går tregt, men det er fordi jeg er så utålmodig og vil at jeg skal være slim dagen etter, ha ha ha [:D]

Kult dette må prøves, hehe[8D]

Spis ananas det øker forbrenninga di[;)]

Ja kjøpte det første dagen, men det var den på boks [8|] Hun ene på jobben har studert kosthold og ernæring og hun sa at det blir nesten det samme som å spise en liten sjokolade.. Masse sukker i den saftjuicen..
Så i dag blir det suppe, fersk ananas og appelsin, he he [:D]

Ja kjøpte det første dagen, men det var den på boks [8|] Hun ene på jobben har studert kosthold og ernæring og hun sa at det blir nesten det samme som å spise en liten sjokolade.. Masse sukker i den saftjuicen..
Så i dag blir det suppe, fersk ananas og appelsin, he he [:D]

Joda, det er masse sukker i det, men det øker forbrenningen alikevell, hehe....må ta med alt som får opp den vet du[;)]

Hun tok det til seg som kritikk, men det var jo riktig det du skrev, jeg skulle bare komme ned i full fart før jeg edrer kosthold og får vekk sukkersuget [:)]

Men men, man kan ikke bare jatte med å være enig i alt som sies og skrives.. Men håper ikke det var utslaget til at hun slettet seg..

Ja, tiden går tregt, men det er fordi jeg er så utålmodig og vil at jeg skal være slim dagen etter, ha ha ha [:D]

Neii man kan jo ikke det.. Diskusjonsforum er greia. Om en sier hva dem mener ,må resten få lov og :)
Håper hun kommer tilbake.

Ja det skjønner jeg godt.. DET vil jeg og .. *Sitter med monolit i kjeften og muffins i ovnen as we speak...* [X(]

Back
Topp