Atter en gang DAG 3

jk81

Elsker forumet
skrives det om denne sykehus dietten, ha ha [:D]

Laget meg den nå, så blir spennende å prøve..
Har sååååå dårlig tålmodighet når det kommer til slikt så må ha noe som er kortvarig...
Forrige dietten, den med bananer og alt det der varte i 1 uke (skulle vare 4)
Gikk ned 4 kg, men etter jeg begynte på jobb (med kiwi og masse sjokolade under) har jeg lagt de på meg igjen..
Så da får vi se om denne funker.. Noen som blir med så vi kan motivere hverandre??

Jeg begynner nå [:D]

Her er oppskriften jeg fant på nettet:

Suppe:
1/2 kål
1/2 bunt stangselleri
1 grønn paprika
3 løk
2-3 tomater
persille
1,5-2 liter vann
3 terninger grønnsaksbuljong
krydder av eget valg

Kok opp vannet med buljong. Skjær grønnsakene i biter og putt de oppi det kokende vannet. Kokes i ca 10 min. Krydres etter smak.

Dag 1: Suppe, vann, kaffe, te, ubegrenset med frukt(ikke banan)

Dag 2: Suppe, vann, kaffe, te, 1 bakt potet, ubegrenset med grønnsaker(ikke mais, bønner eller tørkede erter)

Dag 3: Suppe, vann, kaffe, te, ubegrenset av frukt eller grønnsaker

Dag 4: Suppe, vann, kaffe, te, 3 bananer og lettmelk

Dag 5: Suppe, vann, kaffe, te, 200-300 gram oksekjøtt eller kylling, 5-6 tomater

Dag 6: Suppe, vann, kaffe, te, 200-300 gram oksekjøtt eller mager fisk, ubegrenset med grønnsaker

Dag 7: Suppe, vann, kaffe, te, ris og grønnsaker

DAG 1: 69 kg
DAG 2: 67,2 kg
DAG 3: 67 kg

ååh venter spent her jeg da...skal ta den når jeg er ferdig med å amme!

utålmodigheta selv jeg....[:'(]

..

ORIGINAL: TITTIN72

Er det ikke lov å ta den heller mens man ammer?[&o]

Må man drikke kaffe og te ? Skal man spise så mye suppe man vil ? Fuuunker den ? :p

Ja blir spennende å se hvor mange kg jeg går ned i løpet av uka.. Også må jeg la lommeboka ligge hjemme [:D]

Tror man må holde seg til oppskriften, men den var faktisk veldig god [:)]

Vet ikke om den funker, men det finner vi fort ut, jeg drikker ikke svart kaffe så det kommer jeg ikke til å drikke, tror ikke man MÅ drikke det, men det er jo litt "lakserende" så sikkert derfor det står oppført..
Og ja man kan spise så mye suppe man vil [:)]

ORIGINAL: GravideMeg

lov er det vel - men det anbefales ikke pga avfallsstoffene som går over i melka!! [;)]

Den funker til en viss grad... man kan ned 5-7 kg på en uke..MEN det er bare væske, så det funker vell mer som en slaks rensels kur..Er INGEN som går ned så mye kg, av ren fett! Skal man gå ned i vekt anbefales mellom 0,5-1 kg i uka!

ORIGINAL: Vidic

Den funker til en viss grad... man kan ned 5-7 kg på en uke..MEN det er bare væske, så det funker vell mer som en slaks rensels kur..Er INGEN som går ned så mye kg, av ren fett! Skal man gå ned i vekt anbefales mellom 0,5-1 kg i uka!

Det har IKKE jeg tålmodighet til, men renselse er bra det og [:)] Ha ha ha [:D]
Det viktigste med denne kuren i tillegg til å miste de kiloene jeg har lagt på meg på 3 uker er å miste det sukkersuget jeg har [:)]

men hva når man er ferdig med kuren og begynner på vanlig mat igjen?? går man fort opp eller funker det om man spiser sunt og holder seg aktiv.

Skeptisk til alt sånt altså. ei på jobben dreiv med detta og gikk ned en del men så skeia hu ut et par uker etterpå og var tilbake til start.. men jeg bør nok prøve detta... rett før jeg skal til syden kanskje. hehe...

Jeg holdt meg nede sist med den andre dietten, (de 4 kiloene) men så begynte jeg å jobbe, og sjokoladen i hylla på kiwi bare skrek til meg: KOM Å TA MEG!!!!!!

Så vips var kiloene på plass igjen.. Men hvis jeg klarer å la være å ta med lommeboka på jobb og ikke får det sukkerbehovet så tror jeg nok at jeg klarer å holde vekta der den skal [:)]

Jobber på Bohus og der er kiwi i første etasje med heis rett ned... Farlig nærme ja.... [:D]

ja skummelt med butikker i nærheten..

vi har masse kunder på besøk på jobb så vi har alltid masse godis og p-gull i skapet (som liksom er til de da..) og jeg går og snoker hele tida!! er jeg som bestiller inn så når jeg er tilbake blir det bare ting jeg ikke liker.. og frukt!! hehe...

Ikke mer bamsemums og melkesjokolade!!!!!!

spiser man da suppe til frokost, lunsj, middag og kvelds da? Og frukt og grønt ved siden av? Eller? 

Huff, har prøvd denne en gang og jeg syns suppa smakte fryktelig... Men det er jo meg da[8|] Tror jeg holdt ut en uke eller noe og da brakk jeg meg bare jeg kjente lukten av den. Men gikk ned et par kg også tror jeg.. er en stund siden... [8|]

Prøvd noen av disse da? http://www.fagmag.no/?cat=14

Har så lyst til å prøve en av disse diettene jeg og, men det kan jo være direkte farlig for meg som har leddgikt..grr..[:@]

Dag 1: 69 kg
Dag 2: 67.2 kg

Kjempevondt i hodet da jeg kom hjem fra jobb, sovnet på sofa`n 21.45..
I dag er det helt bra igjen.
Kroppen fikk nok litt sjokk siden den ikke fikk verken sjokolade eller cola [:D][&:][8|][:)]

Tuller du eller ? Nesten TO kg ? Jeg tror fader meg denne må prøves..

ORIGINAL: GravideMeg

lov er det vel - men det anbefales ikke pga avfallsstoffene som går over i melka!! [;)]

Hah! Da kommer jeg meg aldri på noen kurer eller dietter.. Bare gå tur![8D]

ORIGINAL: Thilde.

Noen av dere som har tenkt på å prøve å bare kutte ned på inntaket av mat/søtsaker osv istede for slike hestekurer?
Tar man inn færre kalorier enn man forbrenner er man garantert vekttap. Har selv begynt å tenke over hva jeg spiser, spiser alt som før, bare mindre. Også har jeg kuttet ut søtsaker i ukedagene. Har gått ned 4kg siden 23.februar.

Anbefaler vektklubb.no jeg. Der får du mange aha-opplevelser.. [;)] Ikke er det så dyrt heller.

Samme her, bare jeg har gått ned 7 kg siden 28 januar..
Men tror det er ganske vanlig at man går ned 2 kg de første dagene, kroppen mister jo mye væske.. Syns de aller fleste har skrevet en gang at de har gått ned 2kg de første dagene, men det stopper gjerne opp litt [8|]
Mener ikke å ødelegge noe her altså [:D] Har selv prøvd forskjellige dietter/tabletter for å gå ned i vekt.. Man må finne det som passer for en selv :):)

Back
Topp