skrives det om denne sykehus dietten, ha ha [:D]

Laget meg den nå, så blir spennende å prøve..
Har sååååå dårlig tålmodighet når det kommer til slikt så må ha noe som er kortvarig...
Forrige dietten, den med bananer og alt det der varte i 1 uke (skulle vare 4)
Gikk ned 4 kg, men etter jeg begynte på jobb (med kiwi og masse sjokolade under) har jeg lagt de på meg igjen..
Så da får vi se om denne funker.. Noen som blir med så vi kan motivere hverandre??
Jeg begynner nå [:D]
Her er oppskriften jeg fant på nettet:
Suppe:
1/2 kål
1/2 bunt stangselleri
1 grønn paprika
3 løk
2-3 tomater
persille
1,5-2 liter vann
3 terninger grønnsaksbuljong
krydder av eget valg
Kok opp vannet med buljong. Skjær grønnsakene i biter og putt de oppi det kokende vannet. Kokes i ca 10 min. Krydres etter smak.
Dag 1: Suppe, vann, kaffe, te, ubegrenset med frukt(ikke banan)
Dag 2: Suppe, vann, kaffe, te, 1 bakt potet, ubegrenset med grønnsaker(ikke mais, bønner eller tørkede erter)
Dag 3: Suppe, vann, kaffe, te, ubegrenset av frukt eller grønnsaker
Dag 4: Suppe, vann, kaffe, te, 3 bananer og lettmelk
Dag 5: Suppe, vann, kaffe, te, 200-300 gram oksekjøtt eller kylling, 5-6 tomater
Dag 6: Suppe, vann, kaffe, te, 200-300 gram oksekjøtt eller mager fisk, ubegrenset med grønnsaker
Dag 7: Suppe, vann, kaffe, te, ris og grønnsaker
DAG 1: 69 kg
DAG 2: 67,2 kg
DAG 3: 67 kg

Laget meg den nå, så blir spennende å prøve..
Har sååååå dårlig tålmodighet når det kommer til slikt så må ha noe som er kortvarig...
Forrige dietten, den med bananer og alt det der varte i 1 uke (skulle vare 4)
Gikk ned 4 kg, men etter jeg begynte på jobb (med kiwi og masse sjokolade under) har jeg lagt de på meg igjen..
Så da får vi se om denne funker.. Noen som blir med så vi kan motivere hverandre??
Jeg begynner nå [:D]
Her er oppskriften jeg fant på nettet:
Suppe:
1/2 kål
1/2 bunt stangselleri
1 grønn paprika
3 løk
2-3 tomater
persille
1,5-2 liter vann
3 terninger grønnsaksbuljong
krydder av eget valg
Kok opp vannet med buljong. Skjær grønnsakene i biter og putt de oppi det kokende vannet. Kokes i ca 10 min. Krydres etter smak.
Dag 1: Suppe, vann, kaffe, te, ubegrenset med frukt(ikke banan)
Dag 2: Suppe, vann, kaffe, te, 1 bakt potet, ubegrenset med grønnsaker(ikke mais, bønner eller tørkede erter)
Dag 3: Suppe, vann, kaffe, te, ubegrenset av frukt eller grønnsaker
Dag 4: Suppe, vann, kaffe, te, 3 bananer og lettmelk
Dag 5: Suppe, vann, kaffe, te, 200-300 gram oksekjøtt eller kylling, 5-6 tomater
Dag 6: Suppe, vann, kaffe, te, 200-300 gram oksekjøtt eller mager fisk, ubegrenset med grønnsaker
Dag 7: Suppe, vann, kaffe, te, ris og grønnsaker
DAG 1: 69 kg
DAG 2: 67,2 kg
DAG 3: 67 kg