atte...

Hmmm... Sikkert veldig treig jeg altså, men hæææ??!! [:)]
Er du gravid kanskje? [;)]

gravid?

Gratulere så masse!Så koselig!Kjempe kjekt med to tette,mine er det 16 måneder mellom og de har det kjempe kjekt i sammen!Nesten som jeg skulle fått en gutt til slik at Lucas også hadde en kamerat[8D]!

SÅ SÅ jenter...jeg må teste meg altså....tante rød skulle vært her og jeg har bytta piller og det ble litt kosing[8|]

til helga tester jeg meg...mensen har ikke vært regelmessig etter at jeg født....så kan jo være så mangt![:)] 

ORIGINAL: SindreSinMamma

oioioi!! såå spennende[:D][:D]
da skal jeg vente litt med å si gratulerer, men håper du har gode nyheter til helga[:D][:D]

tihi! Ja...jeg seriøst ikke hvordan reaksjonen blir altså om jeg er gravid....jeg ikke innstilt på en baby til og gleder meg til å komme ut i arbeid og leve litt voksenliv før vi satser på nr 2....men om den blir positiv så får mannen et stooort sjokk! HVA? går ikke du på pilla????[&:] uff nesten som jeg gruer meg...har ikke sagt noen ting til han! om det er så tilfelle så venter vi en liten en til desember måned![:)]

oi guri så spennende!!!![:)][:)]

Oj spennende[;)]

Har selv "to tette" (dvs 15 mnd mellom), travelt men kjekt[:)]

Å så spennende !!![:D] Lykke til med testingen.....[;)]
Sparer gratulerer til du oppdaterer oss !![:)]

lykke til med testinga

Oj, så spennende da![:D]

Spennende! Lykke til med testinga, håper du får det svaret du vil ha.

(skal du på babytreff i dag? mannen min er der med gutten vår)

oi, spennende [:D] Håper du får det svaret du ønsker [:)] 

oioioi[:D] Lykke til med testingen da[;)] Jeg er to dager over ikm,meeeen har forsatt vondt i magen,så venter på tante rød jeg hehe.

Back
Topp