At man aldri lærer....

titti_28

Elsker forumet
Hei alle sammen..
Er litt trist i dag, og sur på meg selv..., at det går an å være sååå naiv og dum..
Tok med meg min lillle diamant og flyttet fra pappa'n da han var 4 mnd..(nå er han 3 år)
Har hatt lite kontakt...han har ikke hatt noen intr for sønnen sin..
Så her rett før jul, skjedde åpenbaringen, trodde jeg..., at han hadde blitt mann, og forandret seg!!
Men sååååå feil kan man ta... Vel jeg ble gravid, etter to ganger . med prevensjon...
Ble veldig overrasket, men allikevell lykkelig.. og han var jo ganske så hyggelig...
Valgte allikevell ikke å flytte sammen, noe jeg er veldig glad for i dag...
For.. nå i tre dager har han kommet sørpe full, døddrukken...
(Ja, han har hatt nøkkel, fordi han nektet å levere den igjen etter at han hentet sønnen vår i bhg for en tid tilbake..og han mente at nå skulle jo vi ha nr to, så det var greit at han beholdt den...om noe skulle skje..) DUMME meg, jada, det er greit..
Men nå er det nok.. ble lei av hans fyllegreier(det var derfor jeg flyttet fra han) og laget nytt passord på pc'n (for den låner han alltid) 
Tor dere jeg fikk dagens sjokk da jeg kom hjem i går kveld????
KNUST PC!!! Mannen er jo helt gal i hodet. Og den er ikke et år gammel engang, kjøpte den da jeg beg på skolen i høst..
Og nøkkelen min har han enda...
Så nå er jeg skikkelig redd, og vil bare ikke ha noe med mannen å gjøre...
Har fått satt på en sikkerhetslås.. men hvor lenge holder den...
Så da blir det ikke mye lyd fra meg før jeg vinner i lotto.... Sitter hos lillebror og skriver nå.. Skikkelig trist og lei meg..
 
En ting er iallefall sikkert!!!! Han skal ikke få være med meg på føden, og jeg skal ikke ringe å fortelle at det starter...
Han kan få et bilde i posten.
JÆVLA FYLLIK AV EN PSYKOPAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:@][:@][:@]
 
Hei....
Er på nett... har fått låne en gammel pc av forldrene mine...
Har fått satt på en sikkerhetslås nå... og satt tingene hans utenfor døren...
Men gruer meg helt utrolig til han kommer å henter det.. han kommer til å lage et helvete...
Det kommer til å bli en laaaaang natt jenter....
Er helt nervevrak her kjenner jeg..., stakkars baby i magen..
Takk for alle gode ord...
 
Jeg vet hvordan du har det.... Det er et helvette. Hvordan føler du deg da? Skjønner at det er vanskeli, men er du fremdeles glad i han? Er vanskeli å bare skru følelsene av, uansett hvor slemme menna er.
 
Nå har han bare gitt meg skuffelse på skuffelse.. så jeg er nok ikke glad i han lenger...
Bare falske forhåpninger.. og nå trusler og hærverk..
Synes bare synd på min lille og hans kommende søster som har en sånn pappa..
Nå er jeg bare skikkelig redd for han...
Han har ikke vært her enda....
[&o]
 
Har du en kompis som kan komme å være med deg. En sterk en? Eller en tøff vennine... Synest ikke du akal være alene nå.
 
Ja... men de bor et stykke unna..
Har mob ved siden av meg... ringer politiet med en gang...
 
Føler med deg og de små.. Masse lykke til..
 
Hei...
Han kom ikke i går.. og alle tingene hans står utenfor døren her enda....
Så da er det bare å vente til de blir hentet...
Sukk[&o]
 
Back
Topp