At man aldri lærer ;-)

Enig i det:) Og vil presisere at det ikke var meningen å tråkke på noen tær, det var kun velment. Jeg vet ikke om det er vanlig prosedyre å dele ut skriv om nei-mat under graviditeten i Norge (bor for tiden i utlandet), men her er ihvertfall lakris en av punktene på listen=)
Neida skjønner hva du mener:) Men noen er jo helt på styr da d gjelder ditt å datt..Legene sier jo at man skal spise normalt..Mange som gjør om hele kostholdet bare fordi man har spire..Er nok forskjell fra utlandet da..Får jo utlevert ting her også m ting man skal holde seg unna, men d er mer sånne ting som man m klart hodet holder seg unna:)

Jeg har så innmari lyst på øl og fenalår:-P hadde d sist også. Fikk sprsiallevert norsk fenalår til sykehuset etter fødselen.NAMNAM

Tror det gjelder inntak over flere uker igjennom svangerskapet? Jeg liker nesten bare lakris og salmiakkgodteri, men igjen ikke så mye ren lakris. Viva dropsene og små heksehyl er favoritten :p

Men har skjeldent godteri i hus, så dersom det blir en pose, så blir den spist omgående. Tror nok det skal gå bra? :)

Og alt er farlig, føler ikke jeg en gang kan drikke vann....

Back
Topp